update


Deci … buna ziua. Deci care este, este clar ca nu am timp sa scriu despre tot ce fac, asa ca nici nu imi mai bat capul.

Ca o scurta recapitulare … Am venit aici acum aproximativ 3 saaptamani. Si m-am lasat de fumat, si fac sport cam zilnic.

Am slabit, ajungand la minunata valoare de 92 kg.  Si sper sa o mentin asa.

Cum sa va explic cam ce se intampla aici …

Aici vin oameni care vor sa plece in africa sau india si sa …faca ceva. Unii vin ca vor sa scape de acasa, sa scape de tara, sa se regaseasca, sa se testeze, sa … o caruta de motive. Unii vin si din motive gresite. Dar nu asta este important.

Din ce am vazut eu pana acum, sunt cam patru perioade de inscrieri pe an, si se formeaza deci 4 echipe. Eu sunt in Novemeber team, unde suntem 20 si suntem din 8 tari diferite.

Eu am ajuns cu o saptamana aproape inaintea lor si am apucat sa merg oleaca pana la trondheim si sa vad cam ce se intampla pe acolo.

De cand au venit membrii echipei mele, am inceput sa avem taskuri de echipa. Cum ar fi organizarea petrecerii, sau autostopul pana la Oslo si inapoi. Lucru care intr-un fel a fost ok si ne -a facut sa ne simtim ca o echipa.

Sunt si oameni buni si oameni mai putin buni …. sau ma rog, sa o punem in felul oameni care imi plac si oameni care nu imi plac, dar in general imi place.

Am cunoscut o gramada de oameni de nationalitati diferite, si mi-am facut noi prieteni, dar despre ei, in episodul urmator.

La redere dragi prieteni !

Minitu’

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

