ciudate animale …


… suntem si noi oamenii.

Dar intai sa zic si eu din alea … de Buna ziua si ce mai faceti ! Ca intru in subect si uit sa fiu politicos.

Ma gandeam eu cu capu asa zilele trecute, cum ca s-ar face 3 saptamani de cand sunt aici, si cum imi trec mie asa o gramada de ganduri prin minte.

Ar fi gandul ca imi pare rau ca nu am descoperit programul asta mai devreme, apoi ar fi acela ca ma bucur ca l-am gasit.

Aici am dat de oameni diferiti, ciudati in felul lor, cu pareri diferite. Am gasit si oameni care mi-au zis ca nu stiu in ce m-am bagat, au fost si oameni care mi-au zis ca e minunat, sunt tot felul de pareri.

Inainte sa plec de acasa cineva mi-a zis ca ma voi intoarce repede ca nu o sa imi placa. Curios, imi place. Despre programul asta si pe internet puteti gasi pro si contra. Cele contra sunt de felul cum ca ar fi un fel de pacaleala si ca ei se folosesc de munca noastra si … tot felul .

Se poate, nu cred, dar se poate. Eu am intrebat si mi s-a raspuns la toate intrebarile pana acum. Insa oricum nu ma intereseaza. Aici am gasit locul care imi da sansa sa incep din nou, de la zero. E ciudat, dar aveam nevoie de asta. Vad asta si din prisma greutatii cu care comunic cu cei de acasa, prin faptul ca nu vreau sa stiu nimic, si ca imi vine greu sa ma concentrez la probleme de acasa.

Imi este dor de parinti si de fratele meu, dar in rest sunt foarte bine.  Am slabit, nu fumez, mananc 3 mese pe zi, ca un om normal, fac sport, si traiesc intr-un mediu in care ai parte de surprize mereu. Din prisma faptului ca suntem 10-15 nationalitati.

Ciudate animale pentru ca suntem imprevizibili. eh … dar voi dezvolta asta mai altadata …

Acum tre sa ma preocup sa recrutez niste oameni sa vina aici …

O zi buna !

Minitu

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „ciudate animale …

  1. veverita

    Pe mine aproape m-ai convins! Pana vocea interioara va striga un rasunator „haidem”, trag cu coada ochiului la experientele faine pe care le acumulezi! 😀

  2. Asteptam vocea interioara sa zica haidem. Pana atunci ia de adauga-ma la messenger, cu mihai_tn, ca nu toate experientele se pun pe blog. Nu ca nu ar fi de pus pe blog, ci din cauza de lene. 🙂

  3. Salut Mihai!
    Cum stai cu recrutarea? Io sunt chiar dispus sa vin.
    Asa team gasit, incercand sa aflu ceva detalii.
    Te-am bagat in lista de mess..
    Vb
    Ciao!

  4. Well well …Iulian. Merge bine. Am vazut ca m-ai adaugat la lista si ma bucur ca esti interesat. Putem vorbi maine, pe seara, cand ma intorc la Hornjso.

  5. vreau si eu!!! dar ca dr…

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

