Belo dia


Asa zice google translate ca s-ar traduce o zi frumoasa in portugheza. De ce in portugheza ? pentru ca vreau sa plec in mozambic. Si ca sa plec acolo tre sa vorbesc oarece portugheza. Ah… si pentru ca portughezii imi ocupa zilele.

Azi am fost la ceea ce se numeste clothes collection . Si anume ce am facut si acum 2 saptamani in zona Trondheim. Azi, am fost loco, langa Lillehamer.

Si am fost 2 romani cu 2 portughezi. In speta 1 roman si o romanca , cu 2 portugheze. Adica eu si 3 femei ziceam. Si asa ajung eu la concluzia cum ca femeile ar fi la fel peste tot. Sau cel putin cele de ginta latina, ca ma indoiesc ca norvegiencele sunt la fel.

Si tot asa , fiind 2 zile in compania a cel putin 1 portughez, in speta Diana, sau Magda sau Carla sau Jose , sau toti odata, am ajuns la concluzia ca limba portugheza este cea mai apropiata de romana, mult mai apropiata decat italiana.

Si portughezii sunt un fel de romani mai de departe. Adica, as putea zice si ca romanii sunt un fel de portughezi. Dar cum noi suntem mai multi, sau cel putin asa cred, o sa ramana prima parte.

Si … mai mult de atat nu stiu daca mai am ce scrie. Hmm … sa ma gandesc. Nu. Atat. Si ramane sa mai povestim. See you …

Am vrut sa scriu Noapte buna in portugheza, dar se pare ca nici un dictionar traducator nu ma iubeste azi , asa ca ramane pe data viitoare.

Noapte buna in portugheza !

Minitu

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

