Viata in Hornsjo


Buna seara !

Sau de fapt neata, sau ma rog. La mine inca e lumina afara. Desi e ora 1. De fapt nu e lumina dar nici intuneric nu e. Azi am fost din nou pe drumuri, pe langa Lillehamer, si Hamar si alte orase ale caror nume nu le pot scrie caci nu le stiu.

Ziua mea a fost ca o oaza, insula, departe de romani. Azi cred ca a fost singura zi in care nu am vorbit decat putin cu romani.

Caci dupa cum v-am spus, suntem multi aici. Azi am fost cotropit de portughezi. Am fost la clothes collection cu Diana Isabel … si cred ca Redriguez si Fonseca si Mendes. Cam asa ceva. Nu sunt sigur de Rodriguez. Si apoi seara am petrecut-o in compania Dianei, si a Carlei si a Madgei si a lui Jose, si a lui Thomas. Toti portughezi, mai putin Thomas, care nu sunt sigur daca e Thomas si nu sunt sigur daca e ungur sau slovac. Dar ma prind eu pana la urma.

Maine voi fi din nou … pe teren , adica nu sunt in scoala, asa ca detalii mai pe seara.

Ma bucur sa vad oameni interesati sa vina aici, si sper sa va fie de folos ce aberez eu aici. Acum va las … si ma duc sa ma hodin ca este tarziu si maine am de condus o gramada !

Minitu

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Viata in Hornsjo

  1. Salutare! Daca tot esti super ocupat si super incantat si super fericit…s.a.m.d ai o leapsa de la mine pentru tine. Pe blogul meu! Spor la amintiri!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

