multumiri pinguinului


…furios, care a fost asa draguta, caci este o pinguina, si mi-a dat una bucata. Bucata de leapsa.

Sa purcedem zic.

What was your first:

Car mdea. Pei. Masina personala never ever. Doar pe firma. Si pe firma fuse un tico verde cred. Daca nu tinem cont de veve de la firma, care ar fi putut trece drept masina mea. Deci …

Trip within borders drumul de la zarnesti la navodari. Nascut la zarnesti , adus la navodari cand aveam cateva luni.

Trip abroad- 2005 cred, Elvetia. Geneva, si inca 2 orasele din partea franceza a elvetiei, si Zurich. Deci as putea spune ca am vizitat 2 tari in acelasi timp.

Memory cand eram mic, si se oprea curentul si tata nu mai putea sa vada meciurile pentru care miscase antena de pe bloc, ca sa prinda bulgarii si sa vada meciurile, atunci ma dadea afara din camera, cu mama, si din supragerie se auzeau niste zgomote. Ca si cum ar fi tipat. Apoi mi-am dat seama ca injura. Si nu vroia sa injure de fata cu mine.

Pet never ever.

Crush- 7 ani. colega de clasa. Sufrir mult.

Discovery Eu no understand this one.

Job Vacanta de vara dintre clasa a X-a si a XI-a. Ercon SRL, firma de instalatii electro energetice. Sapam santuri. Pe unde apucam. Am sapat in tabara la navodari si la ecluza la Agigea. Cand nu sapam, eram in baza si reconditionam lampi de iluminat stradal.

Idol Este mai multi, nu am unul singur , deci …

Creation nu se pune problema de asa ceva. Creatie, creativitate si Mihai , sunt din lumi diferite.

Pfiu …greu fuse. Asa. Doritorii sunt rugati sa presteze, ca mie nu imi place sa nominalizez. Deci, cin se simte.

Minitu’

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

