Cu permisiunea …


Fara a cere permisiunea de apune minunatul film pe minunatu-mi blog, bazandu-ma pe faptul ca daca e pe iutub e pentru toti, voila de vedeti …

Minunatul film este realizat de Andreea. Andreea este cea care m-a inscris pe mine in proiect. Enjoy!

Minitu

Categorii: Uncategorized | 9 comentarii

Navigare în articol

9 gânduri despre „Cu permisiunea …

  1. te invidiez crance..invidie de aia draga. bravo moshule ca ai avut curaj si tupeu sa pleci. respcetele mele, se pare ca a meritat 🙂

  2. Anca

    Cool pets!! 🙂

  3. Se pare ca da . Asa s-ar zice :). Da asa oleaca imi e dor de voi. Stii cum e, ca nu iti dai seama ca iti lipseste ceva decat taman cand nu il mai ai aproape.

  4. mai ales de mine..i hope 😀

  5. da draga mea, imi e dor de tine. asta vroiai sa auzi ? 🙂

  6. good boy. mie nu ( inca ) 😀

  7. oleaca? bre moldovene….
    da di mini nu iti e dor?

  8. si di tini moldovene …si di tini …

    Auzi bre , ailalta …da asa oleaca, ma intrebi daca nu imi e dor de tine doar ca sa imi zici ca tie nu ? Frumos iti sade ?

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

