inca o zi …


As fi asa de obosit, dar nu sunt.

Am avut o zi lunga, zi ce se anunta linistita si frumoasa, ca si cea de ieri, si s-a transformat tot intr-o zi frumoasa, nu ca cea de ieri, dar lunga si plina de munca.

Am fost la clothes collection, pe aci pe loco. Insa ieri a fost o zi frumoasa. Mi-am dat seama ca nu sunt chiar un monstru insensibil cum credeam si ca inca ma pot atasa de oameni.

Mai multe nu spui, ca nu e de spus, doar ca o sa vedeti niste poze cat de curand … si tot cat de curand ii astept pe Laura si Glenn sa ma viziteze 😀 … si o sa vedeti si pozele de la zilele cand am stat in Halden, pe vremea cand inca fumam .

O seara buna !

Minitu

Categorii: Uncategorized | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „inca o zi …

  1. Ralu

    d cine te-ai atasat mey monstru insensibil?:D

  2. lol … na …acu uite ca ai citit si asta …

  3. Ralu

    deci e secret?!hmmm….aflu eu:P

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

