Fresh and new info


Well, buna ziua dragilor !

Eu mi-am inceput ziua cam brsuc, insemnand ca am inceput prin a conduce pana la Moelv, vreo 40 km, unde am participat la ceea ce aici se numeste truck filling. Adica noi la Moelv avem un storage, depozit cred ca ar fi cuvantul pe romaneste, si din cand in cand el se umple. De aici vine acel truck, si apoi vine si za feellin…no filling. Ca trebe golit storageul.

Asta pe romaneste inseamna ca timp de vreo 3 ore am carat la saci de plastic plini cu haine, care ajung sa cantareasca pana la 20-25 cred.

Am fost cu Diana, Magda … portughezele si apoi cu Miks, care e din liluletonia si Dyan, bulgarul.

Insa ce vroiam de fapt sa zic este ca am primit un filmulet, despre ceea ce se intampla de fapt in proiectul initial. Este fresh, eu inca nu l-am vazut. Il voi vedea dupa ce il pun pe blog. Asta inseamna munca de DI, insemnand development instructor.

Enjoy !

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Fresh and new info

  1. Eu m-am intristat foarte tare! Pe o parte m-am si bucurat ca exista oameni care fac ceea ce fac pentru ei. Tristetea reiese prin comparatia cu ceea ce inseamna in mare parte omenirea: rautate, egoism, stres, alerta, bani. Dar oamenii aia, atat de simpli, atat de saraci pareau mai bogati, multi mai bogati decat multi dintre noi!

  2. Sunt, intr-adevar, mult mai bogati ! Ei nu au uitat sa traiasca cu adevarat ! Eu trebuie sa ma duc la ei ca sa imi aduc aminte cum se face !

  3. sa te intorci sa ne inveti si pe noi mishule🙂

  4. pe tine nu pot mai, ca tu inca mai stii …sau asa lasi sa se vada🙂. si asta cu intorsul momentan este in aer …😛

  5. poate te… x(

  6. poate ma … lasi in aer ?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

