mai tii minte ?


Mai tii minte cand ai avut o zi in care te-ai linistit ? O zi fara stres ?

Eu asa zi am avut azi. M-am trezit de dimineata si am facut un drum de Lillehamer care s-a dovedit Moelv de fapt. Si apoi m-am intors in muntii , unde suntem noi la hotel, izolati de restul lumii.

Mi-am facut de lucru raspunzand la emailuri si pe skype si pe mess la niste oameni care au intrebari despre ce se intampla aici, si apoi, dupa pranz am plecat sa ma plimb.

Pana cand am ajuns aici .

Picture 026

Unde aici am stat pana la orele 18. Pe pod. Facand nimic. Am vorbit cu Diana despre tot ce s-a putut vorbi, am observat norii, am facut poze …

Picture 049

Picture 081

Astea pana cand m-a muscat albina. Mda , sau ce masa o fi fost , important e ca inca ma doare piciorul. Insa pentru agitatia cu albina, taman bine ca am adormit pe pod asa cum il vedeti. Soarele batea, raul curgea si noi dormeam. Nu imi aduc aminte cand a fost ultima zi asa fara de griji ca asta.

I will keep you updated !

Minitu

Categorii: Uncategorized | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „mai tii minte ?

  1. totusi, sa nu uiti de stresul vinovatiei de a nu avea stres ! 🙂

  2. hehe … il pot suporta binisor chiar ! Oricum am fost oarecum stresat, caci gandul ca poate sa inceapa sa ploua este foarte stresant 😀 !

  3. mishule..ma iei cu tine? 😦

  4. albinele astea nenorocite…cu dintii lor cu tot, cu care musca oamenii…ce nesimtite dom’le

  5. Of course ca daca vrei …. as fi bucuros 🙂

    manca-mi-ai …. Razvane …. bine ca esti tu destept 🙂

  6. O zi fara stres? Glumesti! Eu nici nu-mi aduc aminte cand am avut ultima data cinci minute fara stres, daramite de o zi intreaga!

  7. pinguino, nasoala viata ai…

  8. Razvan, nasoala nu e. E doar stersanta. Si cand nu sunt stresata sunt stresata ca nu sunt stresata (daca intelegi ce vreau sa zic). E ca un sport. Ma tine in forma!

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

