la cerere …


DSC_1967

DSC_2113

DSC_2106

DSC_2077

Poze la cerere … initial erea mai multe, dar din cauza de net si conexiunea vitezei masii , am renuntat si doar astea se pot vedea!

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „la cerere …

  1. multumesc!!! ce frumoase sunt!

  2. Ma tot uit la pozele astea de pe-aici si-mi aduc aminte de taberele din copilarie unde cascam gura fascinata la tot ce era in jurul meu si eram atat de….copil. Iar expersia de pe fata ta din ultima poza e exact a unui copil fericit si fascinat!

  3. Mihai, da’ ce tunsoare ti-ai tras!
    Cum e cu frizeriile pe-acolo?

  4. Hehe … frizerii Iulian? or fi ele dar cine are bani de frizerii in norvegia ? momentan frizerita mea s-a numit „remington”. Adica m-am tuns singur .
    Aici frizeritele de obicei se numesc Elena si Timi. Ele doua sunt cele care tund la nevoie pe toti. See you … in september !

  5. visam si noi prin ochii tai :). eu sigur. mai asteptam foto cand o sa ai conexiune internet buna !

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

