zi de vara pana in seara …


… ploua. Asta ieri . Zi de vara pana in seara. A plouat. De fapt exagerez . A plouat doar in cele 5 ore cat am fost eu la plimbare. Dar ploaie nu gluma. Ce vreu sa va spui este ca aveam bocancii mei cei impermeabili, dovedit ca sunt permeabili, sau ma rog … au fost impermeabili pana ieri, si geaca la fel de impermeabila ca si bocancii…

Dar banuiesc ca in momentul in care apa curge siroaie, si umblii printr-un fel de mlastina … este cam greu sa ramai uscat.

Ah … am folosit cuvantul mlastina … Nu este mlastina propiu zis, ci … hmmm …daca vreunu din voi a fost la lacul Sf Ana, stie ca langa este un lac acoperit cu cenusa or something … denumirea geografica este Tinov , cel in speta este Tinovul Mohos …cautati si voi pe net. Hmmm , asa , deci , cei care au fost la acest tinov, stiu despre ce vorbesc. Cam asa simti si aici , la mine la Hornsjo.

Se afunda piciorul dintr-o data si se acopera cu apa … caci vegetatia parca sta in apa . De fapt cred ca asa si este. INca nu am alfat cum se face ca este asa, ca in rest arata a padure normala.

Important este ca am petrecut 5 ore foarte frumoase, ud pana la piele … si facandu-ma de tot rasul, in sensul ca am reusit sa pierd poteca, si sa ratacim prin padure destul de mult timp, timp in care ploua din ce in ce mai abitir.

Mda … caci ieri am hotarat sa fie un fel de semi cvasi zi libera, si cum era singura in care se putea, nu a mai contat nici ca ploua, nici ca e luni.

Azi am fost la truck filling , iar maine … sper ca la Trondeheim. Adica ce am mai facut si acum 2 sau 3 saptamani, si v-am povestit despre, asa ca daca sunteti curiosi le gasiti mai in urma, ca eu harti nu mai pun.

Asa ca pana duminica, probabil o las mai incet cu postarile.

Minitu’

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

