Dupa o luna


A cam trecut o luna de cand sunt aici. O luna si ceva …dar cine numara. Am venit pe 27 iunie si acum este 10 august. Si sincer nu stiu unde s-a scurs timpul.

Insa a venit momentul sa mai si scriu cate ceva nu doar sa pun poze ca sa va oftic pe voi.

Ce s-a intamplat … de cand am venit aici …

Sincer nu stiu de unde sa incep. Am ajuns aici si prima reactie a fost catre Laura , care m-a condus pana aici … si anume reactia a fost … “take me back…”

Am fost intampinat de liniste si pace. Parca prea multa … totusi. Am facut cunostinta cu oamenii, si mi-am cunoscut primul coleg de camera … si anume Milan, din Cehia.

Zic primul pentru ca acum stau cu Ioan, urmand ca din noiembrie sa impart camera cu un austriac, care mi-a devenit foarte bun prieten desi ne-am vazut o saptamana. El acum este in Austria, acasa la el, si se intoarce in noiembrie.

El este candidatul numarul 1 pentru pozitia de prieten  J, de aceea voi imparti camera cu el timp de un an de zile, si cine stie … poate mergem si in proiect amandoi. As putea spune ca suntem prieteni pentru ca am vorbit déjà cu el despre o gramada de lucruri .

Am fost in Trondheim, am fost in Namsus, in Hamar, Gjovik si Stange si Steinker si o caruta de orase. Am vazut ce inseamna clothes collection. Ce sa va spun, este interesant, pentru ca  este dificil nu numai din punct de vedere fizic  ci si psihic. Pentru mine a fost un soc. Nu ma asteptam. Este o munca care te umileste aproape.  Insa cred ca daca reusesc sa fac si sa trec peste asta, ma va ajuta pentru experienta din Africa si ma va ajuta si mai apoi.

M-am lasat de fumat. De pe 27 iunie. Nu am fumat si nu am simtit nevoia. Ma mai apuca din cand in cand, se pare ca din ce in ce mai rau, insa sper sa trec peste si sa reusesc.

Am slabit. Am slabit cam 6-7 kg , daca nu ma insel. Asta pentru ca am facut destul de mult sport, si hmmm … clothes collection as zice ca este cel mai bun exercitiu fizic ever.

Ultimele 5 zile le-am petrecut in Trondheim, impreuna cu Orsi, o unguroiaca cu o inima foarte mare, cu Petra … rasta girl from Czech Republic, si cu Diana , portugheza minune, de care sunt indragostit lulea…si uite ca am zis si asta pe blog. Daca tot e blog personal pai personal sa fie.

As avea de zis o gramada, dar nu stiu daca le pot spune aici pe toate. Sunt oameni minunati, precum sunt si scorburi. Nici o padure fara. Important e ce alegi sa vezi, zic eu , gandindu-ma cu capul.

Dupa o luna de zile am ajuns la concluzia ca este o alegere buna pentru mine, si poate fi o alegere buna si pentru altii, cu conditia ca motivatia sa fie cea buna.

Sistemul mi se pare interesant, desi unii se plang ca scoala nu e de fapt scoala … insa se bazeaza mult pe self learning, ceea ce este mai bine zic eu.

Munca, scoala, unde aveti ce sa inveti. Apoi aplici totul intr-o tara cu adevrat din lumea a treia. Si daca la munca ma gandesc la clothes collection , si daca ma gandesc ca unii aici vad de fapt ce inseamna munca … incluzandu-ma si pe mine, eu zic ca este folositor . Din nou va spun ca important este ce alegi sa vezi si sa faci. Sau asa mi se pare mie.

Nu cred ca am reusit sa sintetizez corect si pe de-a intregul ce simt , insa … cititi si voi printre randuri.

Cam atat … poate o sa revin cu ceva poze … ca sa va mai oftic inca putin.

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Dupa o luna

  1. Mihai, despre partea cu Diana…deja o pregatisei…ai pus numai poze cu ea aproape. E drept ca niciuna foarte clara. Sau n-aveam eu ochelarii pe nas?!

  2. Lol … da, ai dreptate , pregatisem partea despre ea . Nu intentionat , toate pozele cu ea sunt neclare.

    La tine cum merge ? esti in grafic ? saptamana viitoare tre sa ne sincronizam pe mess sa iti povestesc ce vei face cand ajungi aici.

  3. ce ma bucur sa te stiu bine..

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

