hmmm…in timpul liber …


Dragilor,

incerc de ceva vreme imposibilul. Adica sa pun niste amarate de poze pe amaratul de blog si amaratul de internet ma face pe mine sa fiu din ce in ce mai amarat. Pentru ca nu prea imi iese.

Sunt restant cu niste poze, in speta cu cele de la „cottage” … pe romaneste ar fi un refugiu, dar de fapt este o casuta in mijlocul nicaierului, unde poate sta oricine, si este utilata complet.

Pana atunci , uite ce fac eu in timpul liber, si cam cum mai arat …caci din mi se sopteste in casca m-am schimbat.

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „hmmm…in timpul liber …

  1. pai sa stii ca te-ai cam schimbat !
    nu stiu in ce sens, dar …

    Cine-o-face pe operatoru’ ?

  2. lol … domnule draga … ghici ?

  3. razvan 2

    diana asta e cumva fata cu tintarul?

  4. lol … tu esti destept rau … cum de ti-ai dat seama ?

  5. razvan 2

    ce sa imi dau seama? ca sunt destept rau?
    nu prea sunt, altfel faceam ase-ul, sau poate veneam si eu cu tine

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

