… a mai trecut o luna …


Iaca sunt de 2 luni in Hornsjo.  Au trecut repede. Aproape prea repede.  Nici nu stiu ce sa va scriu. Pot sa scriu banalul „nu mai fumez”, sau tot banalul ” imi e bine aici”, sau acelasi banal ” nu ma mai intorc in romania”. Nu stiu unde voi ramane, insa nu ma intorc.

As mai putea sa va spun cum ca ma pregatesc pentru 6 luni foarte grele . Multa munca, multa asteptare. Caci cum sa va spui … dar v-am povestit eu despre o anume Diana, care cum ca ar fi pe aici si pe dincolo … eh … a fost pe aici si acum este pe dincolo. Hmm … ca lucrurile nu sunt simple niciodata , asta stiam, si nici nu mi-as dori sa fie simple , ca fara chin nu e frumos. Insa as putea ca macar o singura data sa cer si eu sa nu fie chiar atat de grele ? Va rog …

Cam cum sa va esplic… ca cam am asteptat neste timp sa gasesc pe careva precum ea, si cand o gasesc in sfarsit si ne simtim bine si ne placem unul pe celalalt … subit ea pleaca. Si nu oriunde … ci in Mozambic. Voial de vezi. Caci noi suntem in echipe diferite. Eu abia incep programul. Ea este in celalalta ipostaza. Eu de abia am inceput cele 18 luni , ea mai are doar 8. Din care 6 in Mozambic. Apoi 2 saptamani aici, apoi 3 saptamani in Spania si 2 in Danemarca si inca 1 saptamana aici . Si dupa cea saptamana aici … guess what … ne sincronizam perfect. Plec eu 6 luni in Mozambic. Eh … deci … pot sa cer sa fie oleaca mai usor ?

A plecat azi dimineata.  Urmeaza sa fie … hmmm … AICI . Timp de 6 luni.

A plecat si m-am inchis. Am refuzat sa ma gandesc ca am ramas singur. Insa, seara m-a sunat si atunci am realizat ca imi este fantastic de dor de ea.  Insa, in ciuda a ceea ce se intampla sunt fericit.

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „… a mai trecut o luna …

  1. traficantu

    ma bucur pentru tine …

  2. multumesc traficantule … nu ai mai trecut de mult pe la mine !!!

  3. traficantu

    nici pe la mine n-am mai trecut de mult timp :))))

    scuze pentru commentariul de mai sus :d

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

