Ne vedem Joi ?


Buna ziua dragilor !

Iaca m-am intors dupa inca un drum de Trondheim+ Namsos. 3 zile intense in care am muncit foarte mult. Miercuri am plecat la 7 din Hornsjo, si am ajuns in Namsos, si ne-am oprit din munca la 12:30 noaptea.

Joi … joi a fost … joi a fost ziua in care my learning process started. Joi am muncit destul de mult. Am colectat din zona Namsos, si am inceput truck fillingul. Si tot joi am descoperit ce urmeaza sa se intample cu mine in urmatoarele 6 luni.

Urmeaza sa invat sa am rabdare. Si urmeaza sa invat ca nu pot controla totul. Nici chiar pe mine. De ce zic asta ? Pentru ca joi mi-am pierdut cumpatul ingrozitor de rau, dintr-un motiv relevant zic eu .

Hmm … ce asemanator mi s-a mai intamplat cred ca o singura data in viata. Si anume dupa ce Laura a avut accidentul de masina si nu s-a dus la spital pentru un control, desi accidentul fusese destul de urat.

Ce s-a intamplat joi a fost cam de 10 ori mai scurt si mai intens. M-am speriat. Am fost ingrijorat. Si inca sunt, pentru ca Diana este in continuare in drum spre Nacala … de 5 zile acum. Si chiar si acum, in timp ce scriu, nu pot da de ea, caci nu are acoperire la telefon. Sper eu sa fie doar asta.

Nu stiu ce ma deranjeaza mai tare … faptul ca trebuie sa astept …sau faptul ca nu pot face nimic , chiar daca i se intampla ceva … sau faptul ca nu pot fi acolo cu ea sa experimentam amandoi.

Stiu ca unii vor citi asta si vor rade/ zambi ironic  pe sub mustata sau in coltul gurii , si vor avea mimci rautati de comentat. Acesti oameni sunt invitati sa nu ma mai citeasca. Se stiu ei care sunt.

Deci ma pregatesc pentru 6 luni de lipsa de control. Si de rabdare. Urati-mi succes, caci o sa fie mai greu decat m-am gandit vreodata.  Asta pentru ca se pare ca niciodata in viata nu am fost pus in situatia de a nu cotrola situatia. Si acum … doar gandul ca i se poate intampla ceva si eu nu pot face nimic in cazul asta ma sperie. Urati-mi succes si urati-mi sa fie totul bine !

Mihai

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Ne vedem Joi ?

  1. Lasa, Mihai, c-am sa vin io acolo s-am sa te ajut sa ai rabdare.
    Sunt una dinte cele mai rabdatoare si mai calme persoane.
    Este vorba de un calm impus (cred ca practic fara sa-mi dau seama un fel de zen), caci altfel sunt destul de temperamental.

  2. M.P.

    Vestile rele circula repede….Controlul e o vanitate umana pe care inopinantul zilei de maine vine sa-l demoleze bucata cu bucata.Mai important decat controlul unei situatii este cum reusesti sa-i faci fata si ce lasa in urma…So go with the flow and enjoy the ride!(sa ma zica cineva ca statul acasa nu e bun uite si tu ce filozof ma facui :P)Take care. :-*

  3. Nu am fost, de o buna bucata de timp, pe blogul tau. Incep prin a remarca, din cele ce scrii dar mai ales din cum scrii, o evolutie care-mi place. Nu fi ingrijorat, vei avea vesti bune in scurt timp. Iti doresc mult succes. La revedere!

  4. Multumesc d-le Suman ! Asa a si fost. Am primit vesti bune si totul este in regula. Si eu descopar la mine lucruri pe care nu le stiam, si se pare ca aceasta experienta nu este ca eu sa merg sa ajut in Africa, ci este ca eu sa fiu ajutat ! Acum imi invat lectii importante … si in acelasi timp ma bucur de ce se intampla cu mine !

  5. si cel mai bun lucru e ca constientizezi !

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

