De ce …


… ma bucur ca am venit aici ?

Motivul principal nu il mai zic ca nu are rost  … cred . In rest, o sa incerc sa devin oleaca logic si sa gandesc de ce e bine ca am ales sa vin aici.

Intai insa trebuie sa va spun ca am vrut sa renunt de 2 ori pana acum. Prima oara a fost exact cand am ajuns. Mda. Exact. Am coborat din masina Laurei si apoi am vrut sa ma sui inapoi si sa ii zic Laurei  … hai repede sa mergem ca eu nu raman aici. Dar nu am facut asta. De ce ? De ce am vrut sa renunt? Pentru ca era liniste.

Apoi, a venit prima mea zi de clothes collection. Si a fost …hmm … eu si Olga trimisi cu o dubita fantastic de veche , pe numele ei Grandmother, sa gasim un centru de reciclare intr -un oras unde nu mai fusesem. L-am gasit. L-am deschis. Si am observat ca hainele erau puse in aceeasi „hala” unde era procesat gunoiul ce nu putea fi reciclat. Mirosul era ingrozitor, si totusi noi trebuia sa colectam. Apoi … hainele … hmmm multa lenjerie, si nu tocmai curata. Va mirati ca am vrut saa renunt ?

Dar apoi am stat si am cugetat. Si am descoperit ca nu a merge in africa este castigul. Ci ce fac ca sa ajung acolo. Munca aceasta pare umilitoare ? Umilinta este o lectie buna de invatat. Nu mergem noi, fiintele albe superioare sa ii invatam pe ei, ciorile negre sa traiasca. Ba din contra, noi trebuie sa invatam sa traim.

Asta fac eu acum. Invat sa muncesc, sa nu ma cred superior, sa comunic, sa fac ceea ce fac cu placere.

Un tanar, din echipa cu mine, mi-a zis ca fiecare din noi avem posibilitatea de a alege. Sa facem lucrurile de dragul de a le face … sau sa le facem cu placere si pasiune. Si are dreptate.

Ma intorc la invatat !

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „De ce …

  1. foarte adevarat ce-ai spus !
    Iti dai seama ce vointa ai avut sa iesi din inertia asta mioritica unde daca nu curge pica ?
    Deci revin – faptul c-ai avut curajul sa iesi din amorteala asta specifica multora, consider ca-i un act de curaj !
    De mare curaj !
    Mergi mai departe Minitule ! 🙂

  2. Ola Ganditorule ! mersi de comment …poate te prind sa vb intr-o zi …sa iti mai povestesc despre de aici 🙂 !

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

