Cocktailuri … de sentimente …


Hello dragilor ! Long time no write ! Dar am scuze bune …am fost plecat. Clothes collection in regiunea Telemark. Da, si asta are legatura cu titlul.

Dar sa incep cu un inceput. Nu am poze din telemark, insa puteti sa cautati si singurei ca sunteti maricei. Si va spun ca merita. Am condus timp de 3 zile , cate 12 ore pe zi cel putin , intr-o zona … hmmm … de vis. Incredibil cat este de frumos. M-a rascolit bine, caci o parte din peisaj ma face sa ma gandesc la Zarnestiul meu natal, si padurea din spatele casei unde mergeam zilnic cat timp stateam la bunica. Mi-am adus aminte de copilarie, de prieteni, de oameni, de intamplari din viata mea… incredibil.

Iar acum ma pregatesc ca maine sa plec la Alesund, West Coast, tot pentru clothes collection, caci am fost numit responsabil pe West Coast si Hamar, 2 regiuni. Profit de drum, ca la intoarcere sa fac un mic popas, si anume pe Vf Galdhopoggen, maricel cam de  2.469 m. Este cel mai inalt munte din Norvegia.

Incerc sa ajung acolo, impreuna cu Juris, prietenul meu de drumetii. Sunt un pic nerabdator, si bucuros. Caci imi umplu timpul in felul asta.

Incerc sa nu ma gandesc la cele aproape 5 luni care mai sunt pana se intoarce Diana, si incerc sa sparg perioada asta in mai multe bucati.

Acum astept West Coast si Galdhopoggen, apoi il astept cu nerabdare pe Iulian, primul adus de mine aici … mai sunt caateva zile doar … apoi il astept pe Andrei. Al doilea „inrolat” de mine pentru Norvegia. Ei doi vor fi preocuparea mea de baza pentru urmatoarele saptamani.

Apoi ma pregatesc sa il astept pe Karl …colegul de camera austriac … pe 27 octombrie, si apoi in noiembrie incep faza a doua a programului.

In ceea ce priveste cocktailul … hmm … simt tona de ganduri zilnice… dragoste, dor, nerabdare, frustrare, furie, neputinta, dorinta, resemnare … si multe altele… si caand se termina o iau de la inceput. In timpul unei zile am ocazia sa trec de mai multe ori prin toate …

In afara de faptul ca muncesc …si ca astept … nimic nou pe frontul meu … acum ma intorc la ale mele discutii cu cei care vor sa vina aici … sa le explic cum ca de fapt aici s munceste mult !

La buna vedere !

Minitu

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Cocktailuri … de sentimente …

  1. razvan c

    ti-ai luat cu tine si rucsavul ala al tau de camuflaj? cum il chema?
    al meu a cam decedat, a trebuit sa intru cu acul si ata in el, sa il mai cirpesc, nu cred ca mai merge pe munte, si nici genunchii mei de altfel

  2. lol Mavane … nu, nu l-am luat pe gheo. a decedat si el. in schimb genunchii mei tine ba baiete … 🙂 … plimbarile mele sunt de cate 40 de km pe zi …pe jos 😛

  3. s-a indragostit rau moshu… 🙂
    legat de schimbat niste vorbe si informatii..o sa fiu online diseara pentru tine :)..de pe la orele 21 trecute fix, ora RO..e ok?
    te pup :*

  4. Alexandra

    Draga Matai,

    Ma bucur foarte mult pentru tine si pentru ce faci in momentul asta (totusi cred ca ar fi trebuit sa faci asta cu mult timp in urma – banuiesc ca asta ai fi vrut si tu). Eu inca astept povesti din Zambia (de alea de care vorbeam noi cand ne intalneam la o bere la Serenada). Despre noua iubita nu putem sa ne dam cu parerea „speram sa fie intr-un ceas bun si casa de piatra” (hi hi hi).
    Noi inca ne zbatem in mica, neajutorata si inadaptata Romanie si incercam sa facem lucrurile sa mearga. In rest nimic nou sub soare ne este dor de tine. Pup de la Alexandra si Ana

  5. Hei Edith … sorry …dar am fost away … in cea mai frumoasa zona din norvegia, Alesund si Maloy …asa ca nu am putut sa fiu online, dar te prind eu odata si odata …

    Draga Gugle …si Ana, va multumesc pentru urari. sincer cred ca fix asta e momentul in care trebuia sa ajung aici , ca daca era mai devreme nu era bine. e bine asa cum e , si mersi de urare … o sa fie intr-un ceas bun!

  6. Ana

    BIG HUG!
    Abia astept sa joc la nunta ta! hihihi
    Succes in tot ce faci!
    Ana

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

