before and after …


Hello ! Before and after … dar inainte de asta … sa va spui ca fiul ratacitor, in speta eu … s-a intors din pribegie … adica dupa telemark am plecat repede repede la Alesund … si m-am intors aseara.

Prima poza, este facuta pe 26 iunie anul curent, si marcheaza pregatirea mea pentru inceperea programului la DRH … caci pe 27 am ajuns aici.

A doua poza …este saptamana trecuta in telemark … Kongsberg este numele orasului. So … DRH este cea mai buna cura de slabit … lol … acu va las oleaca ca ma pun pe adaugat poze din west coast …sa va minunati de ce am vazt …

IMG_5543

DSCN6105

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „before and after …

  1. Hehe, pribeagule 🙂 Am avut ceva timp sa te citesc si asteptam noul post. Si eu am avut timp sa mai fac cate cevape blog, dar nu foarte multe. Trebuie sa pun toate fotografiile si apoi scrisul. E mult. Trebuie sa o iau cu inceputul inceputului.

  2. Mishu, u r still sexy.
    and im still waiting for u on y!..la status scrie: „just for Mishu” 😀

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

