Tuesday 13


In romanian sounds better. Marti treispe. But I decide to make it in English. Tuesday thirteen.  They say on Tuesday there are 3 bad hours and also now it is 13.

But I can tell youwhat is going to happen. On 13, this 13, Tuesday, around 9 in the morning, I am going to be the happiest man alive.

I will come back with news.

Minitu’

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Tuesday 13

  1. Alexandra

    Nu stiu ce se intampla la tine marti pe 13 dar eu stiu ca marti pe 6 octombrie la ora 7:30 am devenit matusica unei frumoase nepoate (Bianca). Pup

  2. sa-ti traiasca nepoata!
    mishule, da detalii ca altfel imi vine sa-mi rod unghiile. si nu pot ca am gura cusuta😛

  3. sa ti traiasca nepoata bre Gugle si sa fie sanatoasa si voioasa!

    well … no… acum nu ti roade unghiile🙂 … mai asteapta oleaca .. putin ..sau um pouco … imediat si detaliile . Marti 13.

  4. stf. dupa 8 ani ar trebui sa stii ca rabdarea nu e punctul meu forte x(. baga mare!! aici sau offline pe mess..pliz pliz pliz ;;)

  5. fuckin unbelievable..fingers crossed beibi🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

