Ne mutam=Mudamo-nos.


Ne mutam in Amadora (Portuguese pronunciation: [ɐmɐˈdoɾɐ]) .  Intr-un apartament mai vechi al tatalui Dianei. Amadora asta este langa Lisabona. Curand, vor veni si poze. Din apartament, de la curatenie si de la gatit.

Nu stiu cum sa va explic, dar am pofta sa gatesc. Poate si pentru ca, daca gatesc eu sunt sigur ca mancarea o sa semene mai mult cu cea de acasa.  Nu zic, si la ei e buna, dar daca e de ales intre caracatita si sarmale … ghiciti ce aleg. Ba, si niste portughezi as putea spune ca s-ar gandi de doua ori …

Viata e complexa si are multe aspecte. Asta spun dupa 6 luni de zile de cand am plecat din Romania, cu gandul sa ajung in Africa …si cine stie, poate sa nu ma mai intorc …

Noa, asta scriu acum, dupa 4 luni in Norvegia intr-un varf de deal, alte 3 saptamani in Romania, calatorind prin tara, si alte …restul, calculati voi pana la 6 luni, in Portugalia.

Cum s-ar zice … in ultimele 6 luni am vazut … Norvegia ( Oslo, Halden, regiunea telemark, lillehamer, hamar si ceva maruntis … trondheim …namsus si ceva maruntis … west coast …. alesund , maloy si ceva maruntis … ) … apoi in Romania fuseram si vizitaram … normal, Constanta si Bucuresti si Vaslui si Iasi si Cluj si Sighisoara … si acum in Portugalia … Lisabona, Marinha Grande si Ponto de Lima. Si urmeaza.

Nu vreau sa spun nimic cu asta . Ci doar constat asta. Lumea e complexa si are multe aspecte. In ultima jumatate de an, m-am „linistit” … a se intelege ca se aud clopotele si lautarii … doar ca nu scoatem actele decat mai incolo … deci … Diana m-a linistit … apoi am calatorit si apoi … m-am lasat de fumat.

Mai multe nu mai spui acum … ci doar va urma. Ca se pare ca voi avea ceva timp sa mai scriu mai des, pana imi gasesc ceva de munca …

Ate logo !

Minitu’

P.S. Ah. Daca  vi se pare ca sunt mai incoerent decat de obicei, este pentru ca imi lipseste exercitiul de a scrie romaneste😛

Categorii: Uncategorized | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „Ne mutam=Mudamo-nos.

  1. razvan c

    ramii in portugalia definitiv? sau te ocupi in continuare de voluntariat?

  2. mai Razvane, dupa cum am descoperit in ultimul timp, voluntariatul este pt oameni cu bani. asa ca intai vrem sa facem niste bani si apoi mai vedem. momentam ne cautam de munci. in orice tara de pe lumea asta.

  3. Auzi, nu fi porc cu faze de genul ” come si dice – cum se zice – barabula, ca am uitat romana! Ca te vaz baiat destept, ce dracu?

    Si numai bine!

    P.S. sper ca ai sesizat umorul….

  4. hehe … como se dice …como se dice … adevarul e ca imi vine greu sa scriu in romaneste, dar nu atat de exagerat cum „dice” tu🙂 … si mai adevarat este insa ca imi e dor de tara … dar nu de tara in care esti tu, in speta bucuresti … ci imi e dor de tara unde am crescut … satul bunicii mele … unde de craciun nu mancam …como se dice … caracatica🙂 … si imi e dor de obiceiurile noastre …si imi mai e dor de oamenii intelepti de la tara … aia cu adevarat intelepti …putini cati mai sunt … noa … toate cele bune ! …sau como se dice … ate logo !

    P.S. trimis umorul inapoi🙂

  5. razvan c

    oamenii aia intelepti de la tara?
    cica sta badea ciobanu rezemat in bat, cu ochii in zare…
    trece bunicu pe linga el, cu rucsacu in spate…
    bunicu- ce faci bade, sezi si cugeti?
    ciobanu- nooo, numa sed.
    de astia ti-e dor?

  6. ma Razvane …ciobanu chiar avea dreptate. ce tu cugeti tat mereu ? mie mi se intampla doar sa sed …🙂 …

  7. Si mie mi-e bine de mor in tara asta, in speta in Bucuresti! Atat de bine precum unui pinguin in desert. Ce de umor am! De tara de kkt, de oras si mai de kkt.

  8. pe cuvant ca te cred, ca stiu despre ce vorbesti. Imi aduc si eu aminte de vremurile cand injuram de numa numa. doar ca s-a schimbat perspectiva la mine. sunt departe.
    asta, plus ca vad ca aici departe … lumea nu e asa de diferita … nici la bune … nici la rele … au si ei pitipoacele si cocalarii lor … au si ei bocii si basestii lor … si alde nastasi si geonei …
    singura difeerenta ca ei au mai multe autostrazi … noa … ar mai fi ceva diferente … insa poate le discutam mai alta dat. cert e ca eu acum vreau sa imi aduc aminte doar de ce e frumos in tara mea. sa imi aduc aminte de ce imi e dor. telegi pinguinule din desert ?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

