…si cu vorbe , nu numa cu poze …


Si pe romaneste iara. Noa … bine ca va gasii. Si am si timp, si net si timp din nou. Si timp. Si timp. Si timp. Daca nu ati inteles, am prea mult timp la dispozitie.

Suntem in Amadora, dupa cum am zis ceva mai acu cateva zile. Diana a inceput munca …iar cum sa va esplic… eu nu. Si de aceea m-am transformat intr-o casnica gospodina … muta. Ca de mult ce vorbesc  am si uitat cam ce presupune activitatea sus mentionata.

Ca zilele mele, pana ceva vreme … adica ieri , constau in trezirea de dimineata … facut cafea, mimc dejun  … baut cafea, pupat Diana, zis „Servici Usor „, si apoi conectat pen-ul de internet cu minunata suma de 100 mb de internet pe care i-am avut la dispozitie …ca sa imi verific mailul. Si apoi … hmmm … curatenie … ascultat muzica la radio  … filme … bucatarit … si cam atat. No net, no TV … nu ca m-as fi aflat in vreo cura de net, ci doar pentru ca nu aveam.

Insa ce am descoperit este ca stiu sa gatesc. Se pare ca e nativ. Singura chestie care nu a iesit … a fost o mancare cu ciuperci din aia de pui neste lapte cu faina la farsit …

Si asta nu a iesit , ca in mijlocul activitatii mele de ciupercarit puiul, a venit za cable guy care mi-a zis intr-o portugheza clara si raspicata … ca o sa ne intelegem de minune … ca nici el nu vorbeste engleza. Asta dupa ce in prealabil ii spusesem intr-o portugheza de ma dureau manurile ca eu nu vorbesc prea bine portugheza, dar inteleg si dau din maine cu un talent desavarsit.

Printre multele chestii gatite … pept de pui cu sos smantana … muhaha … de toata jena, ca in momentul in care am vrut si eu smantana am descoperit ca ei nu are smantana cum avem noi ci e un fel de frisca nefrecata, scuzati de espresie. Dar a iesit bine. … asa … mai apoi a fost o tava de carne de porc cu cartofi la cuptor … a iesit de nu se poate … muito bem … a se citi bain … nu bem, ca aici nu bem ca e scump. Ah ..ca o paranteza tre sa va esplic … ca de cand am plecat de la norvegia si am ajuns in portugalia, trecand prin romania, am baut. Insa niciodaata in viata mea, pe aduna-te-lea si pe luate-lea … nush daca e taman corect … ziceam … ca nu am baut niciodata atat de mult vin precum beau de cand sunt in portugalia.

Ah … si acum …cireasa de pe tortul mic al celor gatite de mine …este CIORBA DE CIOLAN AFUMAT. Da da … si buna rau.

Ah …ca ce de ah folosesc azi … motivul pentru care am purces la bucatarit este si anume doua. Caci cum altfel m-as fi simtit sa o las pe Diana sa si munceasca si sa si gateasca … asta una la mana … a doua la mana, daca mananc ce gateste ea … hmmm… ca sa fiu delicat … hmmmmmmmmm.

Si cum va spuneam, de ieri am internet … nelimitat si cu viteza relativ buna … si teveu. un fel de teveu, ca e micut si negru si cu par … glumeam. Insa in mare parte a timpului vorbeste ciudat cu mine. In portugheza. Si ma nerveaza.

Ma rog … va mai spuneam ca cum cica ca ( va place asta? ) , as fi uitat sa vorbesc … pai da cum … si nu , nue  vorba ca as fi uitat romaneste, uit sa vorbesc asa in general. Ca aci la noi la Amadora, ca sa fiu delicat, nu e taman locul unde sa iesi pe strada sa iti faci prieteni, in special daca nu le vorbesti limba la cei pe care ii targetezi ca prieten. Telegeti ?

Anyway …ca sa zic asa … sau mai nou, entao … ca sa ma dau mare … entao e un fel de deci de – al lor … o sa va mai povestesc ce si cum zilele astea si poate imi iau inima in dinti si fac niste poze …desi imi e tarsala … mama ce cuvant academic …sa ies cu camera afara din casa. Noa … altfel spus … daca m-ar intreba careva ce vreau sa ma fac cand o sa fiu mare … osa zic asa …

… eu …. ca cand o sa fiu mare , eu vreau sa o iau pe Diana cu mine … la mine, la tara mea … si sa administram o pensiune mica mica , intr-un orasel mic de munte …  unde se mai pastreaza ceva traditii … si unde sa fiu doar eu cu ea, si sa avem grija de pensiunea aia ca si cum ar fi a noastra … sa o grijim, sa o gatim, sa primim oaspetii , sa le dam sa mance, si sa spunem la tata lumea de pensiunea  noastra …

Noa …care este … see you tomorrow … sau ate amanha …sau ne vedem maine … ca o sa scriu mai des de acum !

Minitu’

Categorii: aberatii, amadora, calatorii, ce-mi doresc eu mie?, de la Minitu citire, despre mine, despre relatii, din putul gandirii, portugalia | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „…si cu vorbe , nu numa cu poze …

  1. Ana

    Cum stii tu sa le povestesti, Bunicule! 🙂
    Salutari de la Constanta sub zapada, multa zapada, troiene de zapada, de n-ai cum sa mergi pe trotuar zapada! 🙂

  2. hehe … fata tatii … de ai stii tu ce imi arde buza dupa neste zapada si neste vant in mufa …si de o iesire la bere …asa cum astia de aici nu stiu sa faca … sa imi aduci aminte sa povestesc aci pe blog despre ce inseamna la Lisabona sa mergi sa iei masa in oras si sa bei ceva …noa …sa ne vedem cu bine !

  3. Laura

    check e-mail 🙂

  4. Anca

    Ce viata faina ai MIhai!! 🙂 Bravo tie!
    Salutari din zapada, de la Anca!! 🙂
    Noroc si voie buna!!

  5. checked email Laura … senchiu multumesc …

    Anca , nu ma envidia ca eu ma plang aci de zor cum ca ma plictisesc … 🙂 Fa o plimbare prin zapada si frig si pentru amaratul de mine 🙂

  6. Anca

    Toate plimbarile is facute pt. tine ca eu una m-am saturat! Na! Multumit?? :)) 😛

  7. sar’mana Anca, sar’mana

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

