scriere scrisa la trecerea timpului


‘Na ziua ! Zic sa scriu ca sa mai treaca timpul mai repede. Ca sunt intr-o chestie de ii zice cred Loja de Cidadao … nu sunt sigur … ca sa isi faca Diana ceva chestii pentru la munca, ca sa isi poate lua salarul aferent prestarii exercitiului care este.

Si ast loja e un fel de treaba mare, in sensul ca este o cladire mare, unde vii ca sa faci de toate. Pai daca vrei sa ti faci carte de identitate vii aci, daca vrei sa iti faci permis de conducere vii aci , daca vrei sa iti inregistrezi masina tot aci … adica un fel de nu avem noi echivalent .

Si vii si stai la coada , si stai la coada ca sa iti iei bilet ca sa stai la coada, si meri de la ghiseu la ghiseu. Adica nu eu, ca eu am decis de comun acord cu mine sa vin cu laptopul ca ei vine cu internetu. Si asa ca eu stau frumos si ma butonez pe internet si Diana vine din cand in cand sa mai imi spuna ce si cum …

Asa ca … stau si astept.

Si zic sa va povestesc cum a fost prima si singura mea iesire in oras cu prietenii Dianei. Deci carevasazica ( oare asa se scrie ? ) se decide decizia si se aduna lumea sa mergem sa mancam si apoi sa bem ceva. Nu ca eu as fi ceva snob sau ceva … dar cand imi zici ca mergem sa mancam in oras , si nu orice oras ci Lisboa, zic … mama ce misto.

Si vine momentul mult asteptat si ajungem la … sa ii zicem restaurant. Oarecum in centru … langa o piata mare si o gara si mai mare … zona frumoasa … casa vechi alea alea.

Intram inauntru si … hmm … cam cum sa va zic eu ca ar fi  …  noa … cam hmm …mdeci … eu cred ca in romania gasesc fast foood-uri mai reusite. Si va spui ca nu as fi vreun snob. Adica … noa … am fost si la restaurante mai acatari dar am mancat si parizer pe paine …

Ca o prima impresie, eu am crezut ca am intrat in ceva butic, inainte sa mergem sa mancam. Am deschis usa si am intrat intr-un fel de hol … cu o tejghea ca la noi la patiserii pe dreapta. Mai apoi se deschidea oleaca incaperea si pe stanga erea neste mese, cam ca la noi la cantinele studentesti. In fata niste scari care ducea la etaj. Pe sub scari, in dreapta era toaleta, iar langa toaleta … usa in usa nas in nas si nu numai nas … era bucataria.

Pe stanga pe sub scari era un fel de separeu, cu 2 mese lungi de multe persoane. Dat fiind ca era separeu, si 2 mese lungi, una mai lunga decat cealalta, am mers acolo ca am zis ca e mai ok. A fost. Pana la un punct cand masa cealalta s-a umplut. De tineri. Care vorbeau. De fapt nu vorbeau. Eu am vrut chiar sa chem un  medic ceva, salvarea …112 … ca am crezut ca la unu dintre ei i se sparge o vena in cap …asa de tare i se umflase . Vena. De la cat tipa. Asa m-am pricopsit cu o durere de cap ceva de speriat.

Am facut ce era de facut, si anume am cerut sa ne mute in alta parte. Si ne-a mutat in hol. Acolo … unde se largea oleaca holu …. in fata bucatariei … sau a toaletei … Unde era un frig crancen. Si galagie, da nu asa mare ca dincolo.

Mancarea … un fel de ia de aci … ca am cerut feluri diferite dar la farsit toate aratau la fel …

Deci asta fuse restaurantul. Cu mentiunea, ca era unu eftin. Desi am iesit numa cu ingineri, aici lumea se uita la chestiile astea. Si daca e de iesit in oras … o sa iasa acolo unde mananca cu 10 euro … chiar daca e in conditiile astea.

Noa …apoi rebegit de frig si cu o durere de dibla imensa, am zis sa merem sa ne relaxam …si sa bem ceva. Dar despre asta in alta data ca acu mi-a pierit inspiratia …

Noa … incheiat scrierea de la Loja de cidadao din lisboa de la langa statia de metrou laranjairas.

Minitu’

Categorii: aberatii, calatorii, jurnal de calatorie, portugalia, povesti, Uncategorized | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

