nu am mai avut rabdare …


… pana pe 27. Si atunci va spun acum, ca pe 27, luna asta, se face ca cum cica nu as mai fi fumat de 7 luni. Momentan nu e. Dar pe 27 o sa.

Asta a fost doar introducerea. Ca sa va spun ca aseara am simtit asa de tare si mare o nevoie. Si nu era o nevoie din aia de te duci la buda si gata, ci era asa de mare o nevoie sa fumi ceva. Ioi ioi ioi … dar am rezistat.

Noa …si acum sa o iau cu inceputul, si sa va spui ca suntem in Marinha Grande, la mama Dianei. Unii mai rautaciosi din fire ar spune ca sunt la mama soacra. Si asa e.

Noa, si pentru ca suntem la mama soacra, am iesit in oras, cu unu in fratii Dianei. Cu aceasta ocazie minunata, nu pot sa spui ca m-as fi imbtat, dar … nice mult nu mai aveam.

Insa tre sa lamuresc niste aspecte. Eu de fel, tip si gen as cam fi bautaor de bere. Lumea stie. Noa. Numa ca de cand am plecat din Romania … adica cam de freo … 8 luni, adunate si calculate si numarate cred ca am baut fix atata bere cat beam inainte intr-o luna. Mdeci … nu ma mai rezist la bere.

Si aseara dupa cum va spui merseram la bar. Si am beut 5. 5 halbe. Asta inainte, pe vremuri cand eram mai tinerel si mai in Romania, erea asea … 5 halbe ca sa incepem si pe urma mai vedem noi… dar de , ce sa faci ca omul mai si imbatraneste.

Ce pot pentru ca sa spun este ca sunt mandru de mine, ca de … 4 beri luate de mine, si una primita cadou. Acum nu stiu daca sa spui sau nun , dar eu spui … primita cadou de la ospatar. Un baiet care certo claro cu siguranta ca nu era portughez ca era prea mare. In sensul ca era mai mare ca mine. Adica … ma copii … mai inalt si mai lat in umeri. Noa … ce incerc sa va spui este ca acest minunat rapaz … baiet… mi-a cumparat o bere. Cu pretextul ca eu beau bine si el nu a mai vazut asa ceva.

Asta ca sa intelegeti, tre sa va zic ca astia de aci, portughezii bre … ei bea bere la 0.2 l. Adica ce e aia ma baieti ? In conditiile in care am vazut pe net ca in Romania avem berea la cutie de 1 l. Astia bea la 0.2 … si de aia bea 3-4 si gata … se imbatara.

Deci cu alte cuvinte, si uite cu cate … va spui ca aseara am fost la bar, am baut 5 beri din care una nu am platit-o si am avut o pofta fenomenala de a fuma. Si gata …

Asta fuse tot .

Ah … ce  vreu sa va mai spui, este ca am gasit ceva. Poate voi stiati de mai demult, poate ca nu … daca nu stiati o sa imi ziceti multumesc, daca stiati sa ma pupati in anumite locuri pe care soarele nu le vede prea des …

Ce vreau sa va arat este asta . APASATI CA SAA DUCA LA SITEUL LA CARE EU FAC RECLAMA.

El se cheama scribd. Mama mama ce de carti gasiti acolo. Misto misto ca sa fie romaneste.

Cu astea fiind zise eu inchei … si poate daca am chef maine sau poimaine va povestesc despre intalnirea mea cu faa de la AMI. Astia de la AMI fiind o Organizatie Non Guvernamentala.

Noa … sa ne auzim cu bine … si apropo … aici la mine  la Portugalia este tare frig. Este aproximativ 15 grade de ale lu’ Celsius !

Minitu’

Categorii: aberatii, calatorii, d'ale vietii, de la Minitu citire, funny, jurnal de calatorie, portugalia, povesti, traditii, turisti, Uncategorized, vacanta | Etichete: , , , , , | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „nu am mai avut rabdare …

  1. Anca

    La mai mult/mare Mishuleee!! 😉
    Te faci tu din 5 beri acum?
    Asa bine ai ajuns?:P

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

