viata e …complexa …si are…


…multe aspecte.

Pai da. Asta am vazut-o si eu acum si o vad in continuare pe pielea mea.

Dar sa va esplic. Acum ceva vreme, am parasit Romania dezamagit, lovit, amarat, dezamagit inca odata, ca sa ma duc voluntar in Mozambic. Cu intentia de a nu ma mai intoarce in Romania decat pentru a imi vizita parintii si atat.

Noa … nu mi-a iesit cu voluntariatul pentru ca am intalnit-o pe Ea. Si am decis amandoi sa parasim voluntariatul … mai ales ca … intre noi fie vorba, DRH, nu e o treaba taman ok. Atat va spui.

Si uite ca asa, omul ce acum 9 luni aproape avea tinta clara sa ajunga la negrii din Nacala … acum este in Amadora, semi casatorit … semi spui doar pentru ca nu avem acte si inele si alte chestii. Insa  in rest … e ca si cum. Ba chiar mai mult, caci nu cred ca o simpla hartie de la primarie poate sa imi spuna pe cine iubesc . dar asta e alta discutie.

Deci, ziceam … omul care acum aproape 9 luni era in drum spre Africa, este acum in POrtugalia, Lisabona, Amadora. Pe post de casnica. Si cu un picior inapoi in Romania. Mda … ati auzit bine. Ma rog, ati vazut …citit bine. Nu trait.

Sunt constient de lipsurile si de lucrurile anapoda ce se intampla in tara. Stiu ca daca ajung inapoi in Romania nu o sa fie usor, nu o sa ne fie usor … insa, fie painea cat de rea …

E ciudat, cum nu ajungi sa iti dai seama de ce e important pentru tine, pana cand nu esti departe de acel lucru.

Cu alte cuvinte, acum ne pregatim, aplicam, incercam marea cu degetul pentru ROmania. In special, Cluj Napoca. Sau orice alt oras din Ardeal.

Asta si pentru ca, Dianei i-a placut Romania. Urmeaza acum sa va tin la curent …si daca cumva va da prin cap vreo idee despre unde sa ma uit si sa aplic la joburi … sa imi ziceti.

asta daca intre timp nu se concretizeaza oferta Dianei pentru Capul Verde, ca asta inseamna ca in urmatorii 2 ani va scriu de pe Insulele Capul Verde.

Minitu’

Categorii: amadora, calatorii, categoria care te pune pe ganduri, ce-mi doresc eu mie?, de la Minitu citire, despre mine, Diana, din putul gandirii, Uncategorized | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

