Atacul ratelor ucigase …


Este un post despre laptopul meu, care dupa scrierea  anterioara si-a cerut scuze, mi-a zis sa va spui si voua ca-si cere scuze, si  ce sa vezi, acum vrea sa ma lese sa fac si eu acolo un video mai micut si dragut ca sa il pun pe iutube. Dar nu a capitulat de tot, la laptop ma refer, ca nu vrea sa ma lese cu orice soft vreau eu, in speta Roxio, ci doar cu muvimaker de la windows.

Noa, e bun si asa. Pentru ca doar l-am testat … priviti… Marinha Grande, si marea invazie … se intampla cam anul trecut, cam inainte de Craciun. Acum nu stiu ce a mai ramas din balta ceea.

Minitu’

Categorii: aberatii, calatorii, Youtube | Etichete: , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

