despre weekend …


Tot va zic de ceva vreme ca poate fac un filmulet si poate mai fac unul …si tot asa … acu va zic ca nu fac. Motivul : al meu laptop zice ca nu.  si cum eu de unu singur nu pot face asa ceva, daca el zice nu si nu … nu imi ramane decat sa va arat poze.

Weekendul trecut am fost la Marinha Grande. Si de acolo ne-am miscat fizicele meseriase intr-o scurta preumblare pe tarmul oceanului. nu va spui nume si alte alea, ca nu are rost… va arat poze…

Categorii: calatorii, Diana, fotografii, portugalia, turisti, vacanta | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „despre weekend …

  1. Laura

    Super fotograf Mihai. 😀 Nenumarate calitati artistice – tre sa recunosc 😀 Preferata mea: firicele de iarba, nisip, gardulet…ghici care 😀 mai asteptam si alte foto 🙂

  2. tre sa recunosc manat de constiinta … ca fix , taman si doar acea poza de care zici talica e facuta de Diana. Restul toate mi-s ale mele …

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

