la bunica mea acasa …


Nu, ma, nu va duc la bunica meaa acasa. Nici eu nu ma duc doara. Numa’ ca eu care sunt mai catinel cu technologia … adica am ramas la nivelul din liceu. Ma prind mai greu de cum sta treaba cu social media, web 2.0 este o treaba complicata, iar facebook, myspece, linkedin si alte de genu’ … hmm … sfuri . De abia mi-am facut si eu cont pe youtube, iar acum 2 saptamani mi-am facut si cont de gmail ca sa mai vorbesc cu Diana cand este  la munca.

Asta am zis asa, doar ca sa intelegeti Ca Care ar fi treaba cu ce urmeaza.  Probabil ca majoritatea va intrebati amu’  Ca Care ar fi legatura dintre bunica mea si facebook  … asa-i ?

Nici una. Doar ca acu’ ceva vreme… mi-am revazut copilaria. Si  mi-am si facut cont la ea. bun asa. O parte mare din copilaria mea, in special vacantele, au loc … AICI.

Dap…www.norc.ro . Poate ca unii din voi stiau de el, poate ca nu.  Eu nu. Si cand l-am vazt. Si am vaz’t casa bunicii… asa parasita cum e ea … si strada unde … hehe … unde mi-am facut primii prieteni, unde m-am batut … nu, nu sunt mandru de asta… mai ales ca am luat bataie de fapt … unde … hmm … mi-am petrecut copilaria aia adevarata …

Nici nu mai stiu ce vroiam sa zic … Eh, va spui doar ca daca va gasiti si voi casa bunicii, si daca mai lasati si o lacrima, ca si mine … dar sa imi ziceti si mie va rog !

Minitu’

Categorii: Uncategorized, vacanta, web 2.0, Youtube | Etichete: , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „la bunica mea acasa …

  1. mel

    Nostalgica-i postarea aceasta
    … mi-ai reamintit de casa bunicii , de copilaria mea ( e , drept ca pe vremea aia aveam numai 3 ani , dar am ramas cu ceva , ceva amintiri )
    …dar din pacate nu mai e nici ea si nici casa ; in schimb a ramas terenul .

  2. poi, si amintirile e bune la ceva. cel putin … amintirile ma chinuiesc, cum bine zicea un foarte cunoscut, la moda acum ceva ani trio romanesc … amintirile ma rascolesc🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

