Marti. Ceasuri rele si bune …


Punct. Asa incep a va povesti despre o zi plina si lunga. Nu va temeti. Nu m-am angajat cumva si am fost la munca. Nu. Inca nu. pumni in cap sa imi dau. Dar asta e alta poveste.

Azi, ca 2 flori am plecatara de dimineata de acasa. Cu destinatia… Ambasada Romaniei la Portugalia. Cu emotie am iesit pe usa, spre acea bucatita de pamant romanesc … daca nu ma insel eu ambasada …spatiul devine teritoriu romanesc … asa-i ?

Oricum … Am iesit pe usa gandindu-ma bucuros ca ajung sa vorbesc romaneste. Noa. Nu ca as avea probleme in asta aici la mine la Amdora. Ca unde m-as duce daca strig pe romaneste … dar v-am povestit deja asta.  … un moment de clipa va rog sa imi beau o gura de vin. … noa asa mai merge.

Destinatia finala era Universitatea din Lisabona … nu, nu va speriati, nu ne inscriem la nici o faculta … doar ca mergeam acolo ca sa se faca Diana mai usoara. Cu o masea de minte. Da, ca astia isi estrag dinti la facultate. La aia de stomatologie … asa domnite dragute am vazut eu acolo, da nu pot sa nu imi inchipui cu ochii mintii cata durere vor provoca ele de-a lungu vietii … si asta ma duce cu mintea la o problema mai veche … ma ce fel de om tre sa fii ca sa te faci dentist cand o sa fii mare ?

Noa …revin. Asa cum am plecat noi la 8 de dimineata cu gand spre Ambasada lu’ tactu, nu am luat si camerele de fimat respectiv fotografiat. Ca eu unul nu aveam de gand sa intru cu Diana cand se face mai usoara de un dinte.

Insa, cum se face … am ajuns la Ambasada masii pe la 9 trecute fix …si am terminat in 5 min. Ca eu saracutz de mine doar vroiam sa pun o intreabare. Si uite ca recunosc ca am mintit. Nu  a durat 5 minute. 5 minute am stat dejaba in fata geamului de la ghise’ uitandu-ma cu jind la cele 3 tanti ce vorbeau una cu cealalta si nu ma bagau pe mine in seama, intr-un specific romanesc. Apoi mi-am dat seama. Ca daca  te duci la Ambasada lu’ Peste prajit, d’apoi tre’ sa te simtesti ca acasa. Na… fix ca la ghiseele de la administratiile financiare de prin tara m-am simtit. Un caladuros … la mai mare … !

insa … care e, am aflat unde tre sa ma duc la mine la Amadora ca sa ma regitrez si eu aci la Portugalia lusitanilor. Ca imediat se facutara tri luni de cand ma situez in aceasta tara.

Ce sa va mai spui despre minunata Ambasada … bate vantul, nici un paznic, jalnic.

Noa… ca ne-am facut noi treaba asta mare ce o aveam de facut, am decis sa mergem la Belem. A se citi … belain … sau cam asa ceva. Ca am zis sa mergem acolo ca ca sa manca si gura noastra cate ceva, si sa perdem timpul ce il aveam de perdut de la orele 9 s oleaca pana la orele 2 si oleaca … Si cum va spuneam … ca nu am luat camerele de filmat si respectiv fotografiat.

Dar uite unde fuseram …

Daca va puneti cu clickul pe imagine … va duce in de acolo de unde am luat eu poza. Adica de aci : http://py106travel.blogspot.com/2008/03/portugal-2005-part-6.html

Sa nu mori de ciuda? Urmeaza oleaca ceva mai incolo sa mai pun cate una alta despre Jeronimos Monastery de aci de la Lisabona, Belem. Este chiar si un tur virtual, si apoi o sa ma wikipediez si documentez despre ce este treaba asta ca asa de tare m-a impresionat de numa numa.

Ah … in rest , toate bune si frumoasa. Diana e mai slaba de o masea de minte si vegeteaza in varf de pat cu cele telecomenzi in cele maini. Si de abia vorbeste. Lucru ce nu ma deranjeaza …spre totala mea uimire.

Incheiem cronica de la Amdora … cu respecte …!

Minitu

Categorii: amadora, calatorii, de la Minitu citire, Diana, jurnal de calatorie | Etichete: , , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Marti. Ceasuri rele si bune …

  1. Te cam citesc de mult timp si chiar a inceput sa imi placa cum te desfasori in ale scrisului .
    Iar in ceea ce priveste relatarea cu ambasada – pai , la ce te asteptai ??
    Ha , maseaua de minte – chiar aseara si-a facut simtita prezenta :))
    O zi buna !

  2. sar’mana sar’mana …multumesc de apreciere …dupa ce ma trezesc de tot iti voi intoarce vizita …see you later !

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

