Da.


Nu. Nu am pus titlul Da in memoria vreunei aliante sau a mai stiu eu ce. Da. Imi este dor de tara. Nu as fi crezut vreodata ca ajung sa zic asta. Imi este. Insa imi este dor de tara mea, asa cum o vad. De ceva vreme, pentru ca sunt departe si pentru ca am timp, descopar din ce in ce mai multe Romanii. Am vazut multi cetateni … ca sa zic asa … vehiculand … Romania noastra si Romania lor …

Aia a noastra ar fi … fiecare acum intelege ce vrea … apoi … este a lor. A lor ce au adus tara in halul asta. A nesimtitilor si hotilor si dobitocilor ce ne-au adus in halul asta … ca mai bine era pe vremea lu’ impuscatu ca barem atunci aveai bani … nu aveai ce face cu ei, dar aveai bani.

Ah … sper ca totusi ati sesizat si ghilimele. Ca era un citat. Da. Era un citat.

Eu acum … de fel recunosc ca da, nesimtitii aia … dar totusi … sa fie oare numai vina lor ?

Eh … mai multe nu vreau sa spui, ca discutia e lunga si are multe aspecte. Iar eu habar nu am. Intai sa imi vad de un drum al meu si mai apoi … cine stie. Viata e si ea complexa … si are …si mai multe aspecte. Iar eu nu mai zic hop … pana cand …dar nici atunci. ca uite , va scriu din Amadora, cand eu plecasem in Africa. … deci … ‘telegeti ?

Cert este ca imi este dor de tara. De mama, de tata, de fratele meu. De rudele mele. De prieteni. De mare, de munti, de … o gramada de lucruri.

Acum  va zic noapte buna. Maine revin cu poze si alte lucruri de aici de la Portugalia. Pana atunci … noapte buna Romania!

Minitu’

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

