Din amintirile Bunicului


Din amintiri dar si din minime. Ca maxime nu prea sunt.
Noa, ca azi taman ce am stat de vorba cu unu din nepotii mei. Nu va ganditi ca frati’miu ar fi fost tare prolific si ar fi facut oarece …copii, insa de cand ma stiu eu pe mine, in stare de  …ebrietate, porecla mea pe unde am fost a fost Bunicu’.
Acu nu stiu sa spui di ce, dar poate ma lumineaza careva. Daca cumva prin luminarea mea ma faceti si de toata jena, atunci nu ma luminati. E ok pe intuneric.
Si uite asa va scriu eu doar ca sa il prezint in blogroll pe unul din nepotii preferati. Este nepot si aratam ca bunicu si nepotu… hmm … si din cauz faptului ca e… hmm … noa … amu … ca el cand intinde mainile in sus … imi ajunge la umere.Da e istet si mai are si o gura mare cu care canta si ne incanta de numa numa … Si pe langa faptul Ca Canta … mai stie si bancuri . Acum vedeti de ce imi e printre nepotii preferati ? I gasiti in blogroll cu ceva cu ‘mniezo …
Acest mesaj este scris pentru cei 9 vizitatori ai blogului meu. Ca am 10 in total.
In rest … ce sa va spui … cum ca la mine la Amadora, cunsocuta si e altii sub numele Cea de-a doua Piata a Chiliei, nu doar de mine … e cald si bine. Ca de o saptamana ne ploua intr-una si aci cand ploua e cald.
Eu deja am ajuns la concluzia ca nu mai exista nimic pe langa Amadora, si ca restul este doar o conspiratie universala. Amadora estee centrul si buricul. Si eu voi ramane aici.
Asta este rezultatul a freo 4 sapatamani de stat in casa, si avand distractia zilei momentul in care ma duceam la cumparaturi.
Maine au anuntat astia furtuna echivalenta cu un uragan da nivelul 1… pe care eu o astept cu nerabdare. Totdeauna mi-am dorit sa vad asa ceva. Daca mai apoi baga astia si o furtuna mai acatarii de nivel 3-4 … ma declar multumit de vizita in Portugalia.
nu de alta , dar poate cu furtuna asta mai dispar si mustele care ne-au asaltat in ultima vreme. Ca de cand ploua e cald, dupa cum am spus, si cand e cald , apar muste. Si cand apar muste ele enerveaza.  Nu va spun ca m-am apucat saa le vanez, si nici nu va spun ca aplic ceea ce m-a invatat tata meu cand eram mic.
tata meu mi-a zis ca de cate ori am o problema, sa imi folosesc capul. nici nu vreti sa stit cate cucuie am de cand incerc sa omor mustele cu capul. cred ca tata meu nu a vrut sa zica taman asta cand eram eu mic.
Poate o sa il intreb. Pana acum am reusti sa „omor” o usa, un scaun si niste rafturi.  Deci, sper ca mustele sa dispara in curand, ca altfel …
In alta ordine de idei. Mai tineti minte cand am fost la ambasada ? fiind vorba de ambasada Romaniei ce credeti ca s-a intamplat ? M-am dus acolo unde m-au trimis de la ambasada. Ca sa aflu. Da… intuiti bine … da da … e pe bune … NU ACOLO TREBUIA SA MERG. Nici nu va inchipuiti ca cat de tare m-am amuzat. Dar e ok, ca am aflat. Am fi aflat noi si de net nu -i bai, dar am vrut eu ca o floare sa merjem la ambasada lu’ peste. Ambasada am vrut ambasada mi-au dat.
Mai am o singura ordine de idei si gata. Deci, de cand stau eu acasa si am trecut rand e rand de la statutul de casnica la cel de vanator de muste, tre sa mentionez si faptul ca sunt dezamgit. Astia nu stiu sa faca filme in ritmul in ritmul in care vad eu filme. Asta una la mana. Apoi … asa de multe desene animate cu Tom si Jerry nu am mai vazut de cand … de cand … de niciodata.  Si pentru ca ordinea de idei s-a terminat, va las in pace. LA buna vedere !
Voi reveni sper cu poze de la furtuna ce ar fi sa fie !
Minitu’
Categorii: aberatii, amadora, calatorii, de la Minitu citire, despre mine, din putul gandirii, o zi obisnuita | Etichete: , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Din amintirile Bunicului

  1. bunicule, ori ai mai crescut tu ori am scazut eu rau de tot.. dar sa stii draga ca daca intind mainile te depasesc cu mult si asta de cate ori stau eu pe scaun🙂

  2. Pingback: Cel mai plictisitor. « Minitu's WeBarlog

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

