Alea Jacta est …


Adica in traducere libera… da ba zarurile alea sa te fac o tabla … Parca asa era.  Adica suntem inapoi la tabla de desene. De desene pe asfalt bineinteles.

Va ziceam eu acu ceva vreme ca exista o mica sansa sa plecam in Insulele Capul Verde. Mica rau. Sansa. Atat de mica incat este inexistenta. Ieri am aflat. Banuiam rapsunsul, insa il asteptam foarte cu drag, ca sa avem certitudinea faptelor ca sa zic asa. In meandrele concretului …

Acu’ ca stim, ne intoarcem la aia de desene ca sa ne desenam pe fata. Sa vedem ce si incotro. E bine ca nu stam in apa. Adica multumita tatalui Dianei avem unde sta si nu ne cere nimeni nimic. Suntem mai norocosi decat altii.

Si se pare ca desenele noastre zice ca in urmatoarea pereioada … vom fi pe aci. Pe la Amadora. Am zis eu ca e centrul si buricul ? Am zis, am zis.

Acu ramane sa ma inregistrez la Serviciul de Emigranti, si sa invat sa parlesc portugheza. Si sa imi gasesc un job. In continuare cautam si in Romania, desi se pare ca nu prea sunt sanse … dar … hmmm .

Astea fiind spuse …va salut … Mihai de la Amadora …

MInitu’

Categorii: amadora, calatorii, despre mine, jurnal de calatorie | Etichete: , , , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Alea Jacta est …

  1. adicatelea bunicule, stai ca nu pricep. tu nu mai pleci catre africa? adica cum adica cauti de lucru in romanica? vai vai:-/

  2. pai io cand vorbesc cu tine vorbesc singur ?🙂 … eu renuntai la programul de plecat in africa de cand m-am mutat in portugalia. tabem ? binee ?

  3. Pingback: Sa facem upgradeuri zic. « Minitu's WeBarlog

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

