Religios si ezoteric SRL


Portughezii nu e verisori cu noi. E frati cu noi. Frati buni, aproape gemeni.

Dar sa incep cu inceputul. Adica buna ziua…ce mai faceti ? Sar’mana la doamne si domnisoare de zilele lor … si cam atat cu inceputul.

Noi fuseram asa de weekend spre Marinha Grande, la mama Dianei. Ca ne cam saturasem de buricul lumii pamantului care este Amadora. Si cum am mers noi asa … nu prea am facut multe. Doar am avut o discutie multa si interesanta, cu tatal vitreg al Dianei, despre : fonetica … mai precis diferentele dintre romana si portugheza din punct de vedere fonetic, si istorie. Mai mult istoria Romaniei. In aceasta activitate au fost implicate multe litre de vin precum si niste sorbituri de whisky. Au fost si victime. Diana a parasit frontul de lupta pe la orele 12 sa fi fost … iar eu ranit dar inca in picioare am plecat victorios pe la 02:30. Concluzia serii fuse acea ca desi Portugalia e departe de Romania, mama ce ne mai asemanam.

Insa nu despre asta vroiam sa va zic. A doua zi dupa marea lupta de la Marinha Grande din mileniu 3, secolul XXI, orele doispe si ceva, am fost tarat impotriva vointei mele la cumparaturi. Nu foarte complicate, dar totusi cumparaturi.

Si cum ne-am plimbat noi asa, am zis sa iau si camera de tras in chip. Si bine am facut. Am gasit ideea de afaceri care va scoate lumea din criza. Dar sa va explic. Dupa cum bine zice un nepot de-al meu …” Secolul XX va fi mai religios. Nu ma faceti sa vin la voi! „, se pare ca si asta al nostru( XXI) va fi tot asa de religios. Si de ezoteric.

Dar cum bine zice poetul … vorba lunga …saracia omului … sa va prezint poza.

Dupa cum bine vedeti, asta este magazinul de produse religioase ( care se duc la biserica) si ezoterice. Care nu stiu ce fac , dar fac ceva ezoteric.

deci … nu e asta ezemplu concret de busines care sa scoata economia internationala din criza … ??? !!!

Noa … acum, inca ranit, inchei cronica de razboi!

Minitu de la Amadora… mileniul 3, secolul XXI, orele si un sfert !

Categorii: afaceri, amadora, calatorii, criza, de la Minitu citire, despre afaceri, portugalia, povesti | Etichete: , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

