Cel mai plictisitor.


Asta va zic din titlu, ca sa -mi aruncati apoi eu stiu ce injective.

Saptamana trecuta sau acu 2 saptamani … nu mai tiu minte am fost saa vaz furtuna. Am scris… hmm … aici … ce cool sunt, am vazut eu ca asa se face, intr-o scriere proprie si personala, pui link la o alta scriere proprie si personala … noa, revenind … si atunci am zis si ca vin cu poze de la furtuna.

Furtuna nu prea fuse, sau cel putin nu atunci.Sau ma rog , nu acolo. Unde am fost noi. Adica departe. Ca m-a luat consoarta de haripa si m-a plimbat de am crezut ca nu mai suntem in Lusitania. Am schimbat trenuri si metroaie si apoi trenuri si de habia apoi am ajuns. M-am simtit ca’n poveste … peste noua mari si noua tari si noua rauri si 9 parauri si piticu’ ma scuzati de expresie care zice  … ” in p*** mea ce departe stau „. Pai da, ca am mers cam freo 2 ore dus si numa 1 intors … cred ca era la vale, ca sa ajungem la marea cea mare. La ocean. Ca din Lisabona nu prea il vezi bine ca vezi nu raul Teju … parca, ce se varsa el printr-un estuar in marea cea mare. Da noi am mers … ca sa vedem oceanul.

Fuse numa 1 ora la intors, pentru ca l-a dus am avut niste peripetii in timp ce cumparam biletele. Nimic interesant, doar ca ei au un sistem de inbiletare foarte … hmmm … o sa va spui eu freodata si despre asta …

Revenind …ca uite ce mult am scris doara ca sa va fac sa uitati ca de fapt filmuletul este boring in draci. Mie doar muzica mi place. Cine ghiceste muzica … nu primeste nimic. Dar ca sa nu va mai tiu asa … iaca-ta.

Pe mine sa ma scuzati va rog, eu ma duc sa ma studiez portugheza, ca mai am oleaca si ma apuc de shtudiat. Cu acte in regula. Ma inscriu la cursuri de portugheza.

Ate logo va spui si acu ma duc sa vad ce inseamna !

Minitu’

Categorii: aberatii, amadora, calatorii, d'ale vietii, de la Minitu citire, Diana, portugalia, turisti, Uncategorized | Etichete: , , , , , | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Cel mai plictisitor.

  1. Pingback: 5 minute « Minitu's WeBarlog

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

