Diferente de nuanta.


Ei dragii mosului … dupa cum zice un pitic in casca azi e cascada la gura mea, desi eu am impresia ca ar fi mai degraba la desh’te sau la cap. Ceea ce nu sunt sigur daca e bine sau rau.

Insa vreau sa subliniez un aspect. Acu ceva vreme m-a sfatuit tot acel pitic ca ar fi bine in situatia noastra sa ne apucam sa scriem la consultantii EURES.  Aia de te ajuta cand ai fi strain intr-o tara sau vrei sa te muti … sa te sfatuiasca cum sta treaba … din alea.

Si noi in situatia noastra am contactat si anume  … asa … consultantii din Amadora … din Sibiu … si din Cluj. Doar asa de flori de mar si corcodel, ca sa vedem ce ni se raspunde.

Si am trimis mail frumos, si ne-am pus pe rabdare fara tutun. Si nu am asteptat prea mult si am primit primu raspuns. Amadora. Adresa de mail de pe site nu exista. Noa. Ne pufneste rasul, si purcedem la asteptat. De la romnica … nica. Si trecutara … nu mai verific, dar va zic la ochi si aducere aminte ca a trecut cam o saptamana. Bineeeeeeee …

Azi, mi-am adus aminte de pitic si am trimis la lista de consultanti de prin Norvegia. Acu … ca sa intelegeti unde bat cu diferenta de nuanta … la Portugalia … adresa de email era gresita. La Romania … inca nu am primit nimic ( mentionez ca am verificat si folderul de spam).

De la Norvegia … in 2 ore am primit deja un raspuns, foarte coerent, cu un atasament, cu liste de firme, cu siteuri cu tot ce traba ca sa te muti ca tiganu cu cortu in Norvegia.

‘Telegeti acu diferenta ?

Categorii: d'ale vietii, de la Minitu citire | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

