SŞTŢAĂ


Hă hă hă … primele diacritice de pe blog. Că tot am decis să upgradez… zic să pun şi diacritice. E mai greu da se merită. Curios şi amuzant, le pun mai mult de gura Dianei, care îşi incearcă puterile cu româna, şi mă boscorodeşte că nu am diacritice şi nu poate să citească corect pe blogul meu.

Vă daţi seama că am scris fragmentul ăsta în reluare… mi-a luat ceva …Deci, primele diacritice … apar la pagina Iutuburi.  Da da. ŞŞŞŞŞŞŞŞŢŢŢŢŢŢĂĂĂĂĂÂÂÂÂÂÂÂ

Minitu’

Categorii: de la Minitu citire, despre mine, Uncategorized | Etichete: , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

