că tot vorbeam de mâncare …


Era mică. Şi nu ajungea. Vroiam una mai mare şi mai încăpătoare. În care sa bag ceva mai mare. Şi mai multe, în acelaşi timp . Cu aia veche pe care o aveam era greu. Taman că era mică. Şi dacă vroiam mai mult trebuia să fac în două reprize.

Da acum e ok. Am fost şi ne-am luat una nouă. Mai mare. Şi acum putem să facem mai multe.  O  puteţi vedea … că vreau să o arăt la toată lumea. AICI.

Categorii: aberatii, amadora, d'ale vietii, de la Minitu citire, portugalia | Etichete: , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „că tot vorbeam de mâncare …

  1. -:)) am banuit eu ca e vorba de tigaie
    …iar legat de postarea cu ciorba – musai , musai cerere ca la carte ??

  2. 🙂 … nu se mai putea Mel, nu se mai putea. aia veche era mica rau si ne chinuiam tare de tot . Vine si cu ciorba … ca saptamana viitoare tre sa fac … ii fac o poza si dau sa vedeti. noa … acu va las, ca eu tre sa ma iau la tranta cu aspiratorul ca apoi mergem la un targ de locuri de munca si apoi luam cina cu tata socru … ne auzim mai pe seara !

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

