Mihai, urşii şi avioanele


Păi da. Dacă aţi văzut titlul şi aţi gândit şi o secundă doar, că am luat-o pe arătură … e adevart. Dar, nu despre asta este vorba.

Azi am fost să fiu evaluat. Nu asta este important. Pentru prima oară in ultimele … sa fie …. vreo … 5-6 luni … merg singur undeva. Na … vedeţi … şi nu oriunde ci in Lişboa. Că aşa zice portughezul la Lisabona. Că ei tre să hie mai cu moţ şi zice Lişşşşşboa.

Da, ca sş fiu evaluat. Din punct de vedere al limbii. Şi acum nu vă gandiţi la prostii. Al limbii portugheze. Ceea ce a durat, foarte puţin, după cum vă şi inchipuiţi.

Că de … eu cu limba … ăsta e domeniu lu fratimiu … ăla din poza de când era mic …că el e la Călinescu şi studiază toată ziua … limbi … străine. Adică nu ale lui.

Dar sa revenim. Ca să vă explic titlul. Acum eu fac ceea ce se numeşte dau din casă. Adică zic de portughezi. Că când am zis urşi am zis portughezi. Păi … uite de ce …

Ca să mă explic … in faţa mea este o tanti. Ea are o minunată haine de blană, care este urâtă cu crengi. Dar nu este asta problema mea. Ci că afara sunt 22 … douăzeci şi două de grade Celsius. Şi ca tanti asta sunt toţi. Zici că’s urşi. Ori că sunt toti In drum spre Polul Nord.

Ah … mai e o chestie pentru care le zic urşi … da altădată.

Ah2 … am fost evaluat cu A 1.2 . Asta semnifică cum că aş inţelege multe dar e greu cu vorbitu. Şi săptămâna asta încep cursurile.

Ah3 … avioanele …

Ah … fără număr …  La revedere … pe mâine …

Minitu’

Categorii: amadora, calatorii, d'ale vietii, Diana, portugalia | Etichete: , , , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Mihai, urşii şi avioanele

  1. =)) ursi , am mai vazut eu si in Sicilia .
    Eu aveam doar o geaca pe mine , iar madamele aveau blanuri .
    Legat de titlul postarii , am crezut ca o sa dau de o intamplare reala cu ursi :))
    Tocmai am vazut o comedioara : ,,Did you hear about the Morgans ”( nu e cine stie ce , dovada ca nici nu l-am vazut pana la sfarsit ).
    Dar, dar in film e o faza cu ursul , aia merita vazuta , neaparat ! :))

  2. nu au astia urşi adevăraţi la Lusitania. … iar referitor la haine … de speriat … eu eram imbracat intr-un minunat tricou … se uita lumea la mine ca la … urs 🙂

  3. =))

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

