ca să nu vă plictisiţi


Pâna când reuşesc eu West Coast partea a doua, avem Alesund. Stiu, unele poze, majoritatea … toate … le-am folosit , şi în celalalt …dar ce să fac … e cu materialul clientului …

Era Alesund. Era eu şi Juris, liluletonianul, că nu ştiu exact din care baltică ţara vine … După o zi infiorătoare de septembrie, în care am condus cam 8 ore cu o răpciugă de dubă de 3.5 t, maxim câte pot eu căra … ne-am decis să bem o bere în Alesund…

Minitu’

Categorii: calatorii, d'ale vietii, de la Minitu citire, fotografii, minitu video | Etichete: , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „ca să nu vă plictisiţi

  1. Piticul

    ia zi tu ce a zis nenea ala la minutu’ 2:18

  2. da ce treaba ai tu cu balls ale lu nenea de intrebi ce zice el la minutu cutare ?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

