Aşa îmi vine …


Îmi e dor. Îmi e dor  de momentele în care ea era cu mine. Şi era mereu. Timp de … mulţi ani. Ba mergeam la şcoală, ori la servici … era cu mine. Mergeam în bar, era cu mine. Mergeam în vacanţă pe undeva era cu mine. Puteam să pun mana pe ea oricând, să trag de ea, din ea …cum vroiam eu. Ea nu zicea nimic, doar se aprindea cum doar ea ştia. Ea ma înţelegea şi nu comenta niciodată.

Când îmi era bine era cu mine, cănd îmi era rau … tot langă mine

Din când în când o mai dădeam şi la alţii , mai ales în liceu, dar era bine, că tot la mine se întorcea. Cu ea îmi incepeam ziua, tot cu ea terminam … Ah … ce  timpuri.

Ah, aşa îmi vine să fumez o ţigarăăăăăăă!!!!

Categorii: de la Minitu citire, despre mine, Uncategorized | Etichete: , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Aşa îmi vine …

  1. n-ai vorbit tu, a vorbit ghiavolu’, inamicul bunului mniezo.

  2. daca iti e inamic , fa ceva cu el si sa dispara zic … ca nu dejaba ma chinui de 9 luni sa ma las de fumat …ca aveam timp si sa ma procreez in timpul asta

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

