Înainte de toate


Când eram eu mai mic şi mai … mic, era o melodie care îmi plăcea mie … Omu’ e, înainte de toate … cunoscătorii ştie.

Încep aşa acest minunat articol, deoarece sunt şi foarte bucuros. Da. În momentul de faţă sunt deosebit de bucuros. De ce sunt ? Păi … sunt bucuros că sunt în Portugalia. Chiar dacă nu îmi merge momentan aşa cum aş vrea, exact în momentul ăsta sunt deosebit de fericit.

Păi da. Înainte de a vă zice de ce sunt fericit pot să vă spun că la televiziunea din Portugalia, în pauza finalei cupei de fotbal, dintre Porto şi Benfica, ei au dat printre altele o reclamă la un CD cu muzici … Edith Piaf … Armostrong şi nu Lance şi nici Neil, ci chiar Louis.

Aşa. Acum, după ce am zis astea luaţi de citiţi …60 pe loc la şcoala de manelişti . Taram pam pam … acum îmi inchei pledoaria despre de ce sunt eu bucuros  ! Fiecare e cu ale lui concluzii … daaa ?

Gata. Acu mă scuzaţi oleacă… am neşte treabă, dar revin mai târziu.

Categorii: amadora, d'ale vietii, de la Minitu citire | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

