Portocalia şi folbalu’


Taram … Am zis că revin şi iată-mă ( ca o mică paranteză … la dracu cu diacriticile astea si cine m-a pus sa zic ca scriu cu ele … ) . Închid paranteza.

Eu când am venit la Portocalia am venit cu şperanţă. de fapt mint, că am venit cu avionul. Ca şperanţa de ora 5 plecase deja.  ( nu luaţi în seamă divaţiile mele … sunt ultimele zvâcniri ale creierului meu nefolosit de ceva vreme ).

Aşa, vorbeam de folbal.  Păi cum altfel … ţara lu’ Figo, Deco şi CR9 … nu ?  Tehnici, rapizi şi iuţi, şi pfooaaaiiii ce de folbal tre sa joace aştia aci. Şi derbiurile lor sunt o minunăţie …

Well well well … încă odată se demonstrează cum la pomul şi anume lăudat, nu se joacă folbal. Păi da. Asta o zic după ceva vreme de stat aci, şi dupa neşte derbiuri urmărite.

Primo … Figo şi Deco mai treacă meargă, mai ales Figo. E ok. Cristiano Ronaldo în schimb e folbalist clasic. Dacă ar fi fost român ar fi fost fan manele claro certo cu siguranţă. Plus că cică ni’ cu portugheza nu portugheşte foarte bine … ‘telegeţi voi ? Să nu mai vorbim de comportamentele lui clasice de aruncător cu banii prin stânga şi dreapta …

Secundo. Derbiurile Benfica vs Porto. Care e un fel de Steaua Dinamo, numa că nu din acelaşi oraş … Am văzut două din astea. Primul pe care l-am văzut , m-a determinat să nu mă mai uit la folbal portughez o perioadă bună de timp.

Al doilea derby … hmm …

Fuse aseară, Finala Cupei Portocaliei. Primul gol, penibil. Greşeală de portar, ca şi al doilea. Până la goluri …şi dupa ele … NADA , nimic, niente sau cum io mai fi zicând la lipsa de folbal.

Adică m-am pregătit, şi m-am dus la supermarket şi m-am aprovizionat cu bere şi alune că nu aveau seminţe. Am şters din memorie primul derby văzut … gândind că fuse un accident. M-am aşezat comod în faţa teveului. Am stat încordat şi apoi m-am relaxat. Pe el de televizor şi de derbiul măsii că aştia nu ştie sa joacă bre folbal. Folabalul e subect închis. Şi aici portughezii se dovedesc a fi nişte români sadea. Subect mai mult decât închis.

Ştiu clar că era şi un terţo pe undeva da cred că l-am uitat pe drum…am zis eu de ultimele zvâcniri ( mamă ce cuvânt greu de scris cu diacritice) ale creierului meu . Deci închei. Deci gata. Deci concluzia e că nu e. Fotbal.E doar Barcelona şi atât.

Categorii: amadora, fotbal | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

