Duminica în Lisabona


Mi-am adus aminte la ceas târziu în noapte ca aş fi zis mai acu vreo 2 zile că vă zic despre târgul de locuri de muncă la care fuserăm. Şi vă zic. Dacă am zis că zic, acum tre să zic … nu ?

A fost odată ca niciodată … şi de n-ar mai fi. Era un băiat şi o fată. Încerc să îmi dau seama care ar fi fost echivalentul târgului de joburi mai pe vremea poveştilor dar nu reuseşesc, aşa că merg elegant mai departe.

Diana a descoperit duminică, precum că în mărita Lisabonă ar avea loc un mirobolant târg de locuri de muncă, cu participarea a peste …de firme, care oferă un număr impresionant de locuri de muncă. Decizie luată de comun … merem. Ne punem ţeveurile-n geantă, ne gătim prună … amândoi cu excepţia mea care nu mă pot găti prună că hainele de prună mi-s în România, şi ieşim din casă.

Vreme frumoasă … nu mă înjuraţi, 22 de grade. Luăm trenul şi apoi metroul şi merem la locul faptei. Hotel VIP Zurich … sau ceva asemănător, din buricul târgului Lisaboan.

Noa. Acu … să vă esplic cum că eu pe vremea când meream pe la cursuri aş fi făcut parte dintr-o organizaţie studenţească … şi care organizaţie, în amatorismul ei studenţesc reuşea să facă târguri de locuri de muncă cu mai mult de 5 firme participante ?

Nu vă zic asta însă vă spui că dîn ‘otel, eu am ieşit sângerând. Foarte tare din buza de sus. Pe care am muşcat-o rău ca să nu mă pufnească.

Să vă faceti o idee …otel drăguţ … ni’ prea prea ni’ foarte foarte …urcăm la etaj după cum ne indreaptă cu săgeţi, şi intrăm în sală. În sală … noi … doi şi o umbrelă.  Era aşa … or flame , o firmă pentru cei ce doresc o carieră în modeling … care nu ofereau mai nimic, doar se dădeau mari, că nu era nimeni la stand … o firmă de sisteme de nuş’ de care … ca era multe cuvinte … ei căutau mulţi oameni să vorbească la telefon … 2 … mai era o firmă da nu îmi aduc aminte ce vroiau ei acolo …şi era şi standul celor de la african job fair something qualquecoisa care ofereau locuri de muncă pentru cei născuţi în Africa. Tam tam  … Şi cu asta am încălecat pe o şa şi v-am zis povestea adevărată.

Ca să nu merem acasă cu mâna goală … am făcut poze … curând avem poze pentru un filmuleţ cu Portugalia !!!

Pistuţă de biciclete … am zis că ei e mai mici … nu ?

Unde se toreadeză toreadorii !

româneşte … pe mijloc !!!

Noapte bună !!!

Categorii: calatorii, fotografii, portugalia | Etichete: , , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Duminica în Lisabona

  1. ‘neata !
    Frumoase-s imaginile🙂
    …iar acolo unde se ,,toreadeaza toreadorii” , mi-as dori sa intru si eu😉

  2. Piticul

    22 de grade? sa nu te injur, zici?

  3. hmmm … si eu imi doresc sa intru in locul unde se toreadeaza…da era inchis. poate merg odata sa vad cum se toreadeaza ..aia ar fi o treaba misto, desi eu imi sunt pacifist si nu sunt de acord cu omoratul animalelor asa aiurea in tramvai …

    Hmmm Piticule, imi pare rau, eu ti as trimite niste grade de aici … le preferi in aer sau in tuica ?

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

