Minitu şi web 2.0


Web 2.0 adică … „fb”… facebook…wordpress … youtube … flickr … şi multe altele …. şi … preferatul meu … twitter. De wordpress nu zic nimic că îl folosesc. Şi cu facebook îs în ordine că am contu’ de neşte ani …

Acu despre youtube şi ăla ştiu cum e treaba … însă twitter. Draci să mor să nebunesc spontan şi pe loc şi definitiv dacă înţeleg.

Şî nu zic de cum se foloseşte. Că aici sunt ok, că slavă internetului este de unde. Întrebarea mea este … de ce ? De ce să folosesc.  Zău aşa.  Şi mi-s deschis la noi lucruri internautice. Înţeleg să conectez wordpressu cu facebook şi facebook cu youtube care youtube îl folosesc şi pe wordpress … şî din când în când un flickr … tot pe wordpress . Da twitter … oare îşi face careva milă de mine să mă lămurească ? … vă rog eu frumos…

Categorii: web 2.0 | Etichete: , , , , , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Minitu şi web 2.0

  1. …uite aci ,
    http://www.decetutorial.net/2009/06/ce-este-twitter.html
    , daca vrei sa intelegi de ce si cum sa ciripesti 😉

    Mi-am facut si eu cont , cred ca prin 2008 , dar cine a mai intrat pe el de atunci :)) Si apoi mi-am uitat parola 😀 Acum,cine mai are timp de ciripit?

  2. Si eu am cont … freo 2 … da nu inteleg de ce as folosi ciripitu ? care i faza ?

  3. tot eu

    mai Mihai…eu nu il fol…ca…oricum stau prost la capitolul social. Insa am fost impresionata sa vad ca un mesaj pe twiter a fost vandut cu 5000 de euro in scopul unei actiuni caritabile. uite aici… http://pescurt.ro/stiri-comunicatii/mesaj-pe-twitter,-vandut-cu-5000-de-euro-o-actiune-caritabila-deosebita_20-02-2010_2086381

    …dar chiar si asa nu o sa folosesc twitter – ma scuzati.

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

