Amintiri muzicale


Bună … dimineaţa! De fapt ziua. Că nici măcar la mine, care sunt cu 2 ore în urmă nu mai este dimineaţă.  Vă previn că ăsta este un foarte lung …ceva. Articol nu-i, post nu îmi place … rămânem la scriere. Deci, rectific. Este o foarte lungă scriere.Despre mine. În amintiri muzicale. Primele muzici care mi-au marcat mie ezistenţa. Pe bune şi fără mişto.

Eram mic, copilaş ce venea de la şcoală, cu geanta mai mare decât el. Căscam gura la tot ce mişca şi de pe atunci eram tipicul turist.  Eram pierdut pe unde mă duceam, de ziceai că era prima oară când vedeam locurile.

Drumul casă-şcoală, trecea prin dreptul fostul cinematograf din Năvodari. Cinematograf, sală de spectacole, bar, loc de difuzare filme video, discotecă mai apoi.

Atunci erau primele zile de bar. Cinemaograful închis, iar holul din faţa sălii era bar. Apoape vara, aproape de vacanţă. Dacă nu mă înşel, eram la sfârşitul clasei a 4-a.  Şi ca să nu lungesc vorba … iată ce m-a făcut să întârzii acasă şi să iau o ciorbă de limbă de la mama …

Da. Şi de atunci Phoenix este special pentru mine.

Mergem mai departe. Clasa a V-a … era la modă atunci să mergi la „video”. Era o invenţie nouă. Eram fascinat, de filmele ce le dădeau. Acolo am văzut primele filme cu Arnold … Şvaiţer … cum i se zicea, Cichi Cean şi Bruce Le. Ei erau cei 3 … plus Jan Clod Fan Dan.

Important este că acolo mergeam weekend de weekend, până când a luat şi tata un video… şi apoi am încetat. Ce îmi plăcea era melodia ce o puneau mereu între filme, înainte de primul film, şi la sfârşit. Asta …

La un moment dat mi-am luat inima în dinţi şi am întrebat pe băieţii de la video .. cine cântă. Apoi am luat caseta, cu Scorpions, şi am fost total dezamăgit. Era un alt album Scorpions, ce nu avea Wind of Change, şi era un rock foarte dur pentru urechile mele. Primul contact mai serios cu rockul.

După Scorpions … hmmm … vacanţa de vară dintre clasele a VI-a şi a VII-a. Tabără la Cheia. Prahova, valea Teleajenului parcă. Amintiri muzicale … hmmm … o să vedeţi. Amintiri … Mihai … altul … Bogdan, Marinela, Roxana, Ana … Doiniţa, Mihaela şi Dana … cele 3 fete ce aveau grijă de noi … ele erau la liceu şi erau oleacă responsabile de noi … eh … dar să nu uit de muzici …

Da acu nu râdeţi. Ce să fac, dacă asta mi-a rămas în cap. Se dădea în toate serile de discotecă. Şi noi încercam să impresionăm fetele care mai de care. Atunic mi-am dat seama că eu şi dansul… NU.

Cealaltă amitiri din tabăr… ce credeţi ? Era la modă …

La insitenţele unor nişte ochi albaştri cumpărat caseta cu numărul 2. Albumul … Always parcă de la Bon Jovi.

Urmează ultimii 2 ani de şcoala generală … aici sunt mai multe … într-o ordine aleatoare …şi random în acelaşi timp …

Dacă vă întrebaţi despre legătura dintre UB 40, Nirvana şi Guns … atunci, acum o să rămâneţi de-a dreptul …

Well… da. Sepultura. Albumul Bloody roots cred că încă mai zace pe undeva printr-o cutie în camera mea din Năvodari.

Apoi urmeaza liceul … zone mai liniştite ale muzicii … comparativ cu Sepultura… şi cred că ultima „amintire” … este

Cam astea ar fi melodiile pe care mi le aduc aminte la o primă aruncare cu privirea în trecut. Mai sunt şi altele …

Categorii: despre mine, muzici, Youtube | Etichete: , , , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Amintiri muzicale

  1. tot eu

    ei mai Mihai….frumoase amintiri…nostalgice. Dar…iti aduci aminte de melodia aia …”Geta” pe care o canta Alex? 😀 crezi ca e pe youtube?

  2. sa mor sa nebunesc… ia auzi Mniezo’, ca ti-s solicitate slagarele :))

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

