Voluntar mereu voi fi


Am zis că azi nu mai scriu nimic. Dar… uite. Se pare că voluntariatul pentru mine este o a doua … nu … este prima. Oficial, de azi sunt voluntar Crucea Rosie … nu, mă scuzaţi … Cruz Vermelha Amadora. Well … începem să călătorim din nou.

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , | 10 comentarii

Navigare în articol

10 gânduri despre „Voluntar mereu voi fi

  1. Casper

    Incotro ?

  2. eee… un fel de a spune calatori. Momentan nu mai calatoresc, ci incerc sa ma stabilesc aici … calatoria inseamna o noua experienta 🙂 , Casper

  3. tot eu

    …pai mai Mihai iti mai aduci tu aminte de misiunea aia….? poate acum esti aproape…cald cald..

  4. hmm … mai Piticule … ăăăă … mă scuzi …. Tot La … ăăăă Tot eu … sincer din când în când preferăm şi nişte activităţi aducătoare de venit … ţelegi ?:)

  5. tot eu

    nu nu nu …cu cat ai mai multi bani…cu atat ai mai multe griji…la ce iti trebuie tie toate grijile alea…nu sunt bune de nimic…
    …si poate dupa 6 luni – 1 an de voluntariat …se indragostesc astia de tine si iti ofera un job … 😀 eu pe asta mizez …sa se indragosteasca astia de la crucea rosie 😀

  6. ar face bine sa se indragosteasca mai repede ca noi nu planificam sa stam aci mai mult de 1 an jumate … poate 2… cat tine proiectul la care lucreaza Diana, apoi, vrem sa plecam !

  7. tot eu

    se indragosteste …si dupa o sa fiti facuti pachet amandoi si trimisi aici 😀 ca sa va am si eu aproape o perioada pana va hotarati voi sa va mutati cuibul din nou. 🙂

  8. si cica eu sunt ala optimist … 🙂 … we will see ! momentan habar nu am unde ma duc si nici c o sa fac cand si daca o sa ajung acolo … see you later ! hopefully !

  9. razvan c

    te-ai dat cu crucea rosie nene? bravo…

  10. eh … ma mai dau cu deodorant din cand in cand … din ala speed stick sau cum ii zice … din cand in cand mai pun si parfum … da acu’ m-am dat cu crucea rosie, asa-i

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

