după lungi negocieri …


Cu al meu gheo … acest minunat dell inspiron 1520 nou de 2 ani … care nu vrea el să facă anume lucruri decât impins. Mă rog … aruncat …

dar, am ajuns la un acord. comun. eu nu mai cer aşa multe de la el, că altfel el nu îmi mai dă nimic. Mda … am perdut.

Eh, după o zi de negocieri, am reuşit să punem cap la cap nişte poze din pădurea de pini de la Marinha Grande. Dacă …

vă întrebaţi ce legătură este între muzică şi imagini, vă spun că nu NU ESTE. Niciuna măcar. Doar că am găsit muzica taman pe taman ca să fie pe durata pozelor. După o zi întreagă de negocieri fierbinţi …

Na … iar bonux, pentru cei care nu mai văzurăţi un pârâu curgând de ceva vreme … la sfârşit … după poze … este …

Ate amanha ! Asta semnifică … ne vedem mâine … mâine am poze cu animalu’ de îl gătii azi …

Categorii: calatorii, Marinha Grande, minitu video, portugalia, turisti, vacanta | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „după lungi negocieri …

  1. Anca

    Muzica de Romania, padure de Portugalia.. buna combinatie! Mishto Minitule!🙂

  2. pur si simplu singura melodie care a vrut sa mearga🙂 …da mersi oricum !

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

