Nehotărât


Păi da, că nu ştiu ce îmi e … mai mult somn sau mai mult rău. Da să încep cu începutul. Ieri am fost vrednic spre foarte vrednic şi am făcut treburi în casă. Adică oarece retuşuri … schimbat nişte întrerupătoare, mutat nişte mobilă, curat prin bucătărie … şi gătit.

Pentru Diana să aibă la servici un fel de supă cremă de legume … după reţeta ei. Se iau legume. Orice. Se pun în oală. Se adaugă sare. Se adaugă ulei de măsline . Se fierb legumele. Se foloseşte robotul de bucătărie ca să faci un fel de cremă. Se mâncă.

Pentru cină, am dăşchis frigideru. Plin de imaginaţie … am făcut …

Creaţie proprie. Nu vă spui cum fu’ făcut. În schimb, portughezii de la mine, adică Diana a zis că’i bun. Şi a mâncat un picior de pui. Eu am mâncat jumate.

Eh … eu acum nuş dacă fu de la pui … dacă fu de la vin  freo juma de litru …dacă fu de la … fructe … daca fu de la … nuş. Ştiu însă că îmi e rău, şi mi somn. Şi asta taman în ziua în care mergem vreo 4 ore cu maşina până mai spre nord …

Nu nu mergem într-o parcare. Ci mergem la Ponte de Lima. Pentru Paşte. La bunica Dianei.  Aşa că … poate mai reuşesc să scriu câte ceva dacă supravieţuiesc călătoriei.

Sărbători fericite !

Categorii: calatorii, Diana, portugalia | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Nehotărât

  1. Casper

    Sarbatori fericite si tie Mihai si toate cele bune, sa-i urezi si lui Diana ! aveti grija de voi !

  2. Multumesc Casper ! O sa ii transmit ! Si tie , toate cele bune !

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

