Un acarian…


… a înviat …aşa ar trebui sa zic. Cu Hristos a Înviat şi alte de asemenea ceea ce vă doresc şi dumneavoastră. Data trecută, vă ziceam cum că plecăm în vizită de Paşte, noi şi Papa mai face mai facem vizite de Paşti, într-un loc mişto. Ponte de Lima. Cel mai vechi sat atestat în Portugalia. Am făcut Paştele cu tatăl Dianei, soţia lui, care nu e totuna cu mama, şi cu bunica Dianei şi mătuşa ei.

Toate au fost bune şi frumoase, de data asta tradiţiile sunt asemănătoare … nu mâncă miel de Paşti ci ied. Însă nu s-a mai întâmplat ca de Crăciun cu caracatiţa.

Au tradiţia cu ouălele’lele , dar nu o mai practică … şi cam atât.

Însă, important este faptul că, la cât nu îmi place mie Amadora, am fost deosebit de mulţumit să ajung napoi la ce considerăm noi casă. E bine. E curat, e spaţios. În Ponte de Lima, am încercat să dormim 3 nopţi într-un apartament, care a fost al vecinului sorei care stătea peste drum de nepoata vărului care era şi nu mai e, şi care nu mai era locuit de ceva vreme.

Şi ca să întelegeţi tiltul , zic că am fost deosebit de mulţumit când m-am întors la acarienii mei, şi am lăsat la sute de km acel apartament micuţ şi încărcat cu mobilă … vine pozele …

Câteva vederi de prin Ponte de Lima … acu şi o imagine cu interior din apartamentul în care am stat … restul mai târziu …Sărbători Fericite !

Categorii: calatorii, portugalia | Etichete: , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

