Muzică !!!??? Românească !!!???


Mă uitam. La teveu. Că fuse meciu. Ăla în care echipa mea favorită era eliminată din Champions League. Nu asta vroiam sa zic.

La meci, din cauză de lipsă de bere, am băut Aqua Ardente. Hmmm… nu vroiam sa zic nici asta, dar cred că e din cauză de Aqua Ardente. În paranteză vă  zic despre aqua ardente cum că ar fi un fel de ţuică. Chiar ţuică de fapt.

Dar să revin la titlu’ că sunt chiar oarecum enervat. Oarecum zic, pentru că sunt deja obişnuit ca asociat cu România şi muzică, de mult să nu mai fie vreun Enescu sau Porumbescu, sau măcar mai de curând nişte muzici mai decente … nu mai dau exemple.

În schimb …

dacă dai cu „muzică românască” pe www.youtube.com … uite ce ne dă nemernicii …

Eu unu’ nu mai zic. Şi tac. Însă voi daţi click pe linkul de la youtube.

Categorii: muzica | Etichete: , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Muzică !!!??? Românească !!!???

  1. alta muzica nu avem😉

  2. ba eu asa de tare te contrazic. avem. muzica nu zgomot. nici manele. avem, cacalau ca sa fiu oleaca scarbos de grobian. de la cei mentionati de mine : enescu … pana la celebrii cantareti de muzica populara, folclorica; mariile toate care sunt, si Bocsa si farcasii …zamfirii … etc, pana la muzici mai „moderne”, din genurile folk, rock etc. nu-i asa ca avem ? Insa asta se asculta. asta vrea norodul.Am zis!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

