Dezvăluiri senzaţionale …


Am zis mai acu ceva ore ca fui cerut de naş. Aici la ei, este mai altfel ca la noi, că ca la noi la nimenea, dacă îmi permiteţi artificul.

Şi când zic la noi, zic mai degrabă, foarte restrâns, în sensul celor apropiaţi de aci. Eh … ca să nu lungesc mult vorba … printr-o scurtă „ceremonie”, am fost declarat naş. Iată fina.

Poze cu faţa copilului nu punem. Din respect. Ah. Şi uite aşa m-am procopsit cu încă o relaţie în limbi străine. Că prima e cu Diana. Relaţie în engleză. Acu , am o relaţie naş-fină, într-o limbă pe care nu o cunosc. Încă. Drăguţ.

Ah… încă ceva. Copilul a fost cu iniţiativa.

Categorii: Uncategorized | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Dezvăluiri senzaţionale …

  1. Casper

    Asa da. Felicidades e boa sorte!

  2. obrigado !

  3. tot eu

    Felicitari, bunicule! Te-ai upgradat la stadiu de nas😀 sa trimiti poze pe mess cu copilasul🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

